  • Date: Wed, 23 May 2012 15:29:34 +0200
    From: Kedarby <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: problem z UPS

    Witam!
    potrzebuję pomocy, miałem podłączony UPS podtrzymujący pracę sterownika
    i UPS się zepsuł i teraz kupiłem nowy UPS i jest problem bo sterownik
    pobiera sygnał z gniazda monitorującego zailanie w strym UPS był to RS a
    w nowym jest USB i czy da się jakoś to zrobić np przelotka USB>> RS,
    aktualnei podłączyłem stary UPS i sygnał bierze sterownik z niego (nawet
    jak odłącze zasilanie) jest OK, sterownik działa jak jest nie podłaczone
    to złacze na steroniku mam komuniakt..Brak zasilania\