  • 11. Data: 2009-02-24 15:16:40
    Temat: Re: problem :jak ustalić natężenie prądu
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 24, 1:12 pm, "gargamel" <s...@d...eu> wrote:

    > a prawo łoma znasz?
    > na wkrętarce masz podane napięcie akumlatorka i moc silniczka, wszystko co
    > trzeba masz, palcuf 10 tyż więc rachuj!:O)

    LOL.
    Z tych danych to mozesz najwyzej policzyc prad w ustalonym punkcie
    pracy przy znamionowych obrotach i obciazeniu, ale nie prad
    rozruchu...
    Rownania silnika pradu stalego pisalem tu juz cos z 20 razy, nie chce
    mi sie przytaczac ich apiat'
    Marek

  • 12. Data: 2009-02-24 19:21:34
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    > a prawo łoma znasz?
    > na wkrętarce masz podane napięcie akumlatorka i moc silniczka, wszystko co
    > trzeba masz, palcuf 10 tyż więc rachuj!:O)
    A czytać umiesz ? napisałem wyrażnie jakie dane są podane,gdyby była moc
    silnika to nie zadawałbym głupich pytań
    jeszcze raz napiszę :

    18V
    moment obrotowy 13 Nm

    akumulator prawdopodobnie 1,2 Ah

    i tylle nic więcej

    akohoro

  • 13. Data: 2009-02-24 21:46:33
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik <jhr> napisał:
> [...]
    > silnika to nie zadawałbym głupich pytań
    > jeszcze raz napiszę : 18V moment obrotowy 13 Nm akumulator prawdopodobnie

    na upartego to i z samej pojemności akumlatorka można ten prąd oszacować
    (mierzysz ile czazu zajmie wkrętarce rozładowanie akumlatorka i masz prąd:O)
    pojemność akumlatora, napięcie i moc wkrętarki to są podstawowe parametry
    tego badziewia, czy ta twoja to made in china?:O)

  • 14. Data: 2009-02-25 04:48:30
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

    Użytkownik wrote:

    > jeszcze raz napiszę :
    >
    > 18V
    > moment obrotowy 13 Nm
    >
    > akumulator prawdopodobnie 1,2 Ah
    >
    > i tylle nic więcej

    Oszacuj obroty przy tych 13Nm. Przemnoz
    obie liczby, dostaniesz moc.

    Tylko, jak tu obok ktos wspominal, podczas
    startu i tak potrzeba wiecej (i teraz pytanie,
    jak zachowaja sie zasilacz i wkretarka)

    pozdrawiam
    --
    bartekltg
    ...aby UseNet rósł w siłę a trolle żyły dostatnio.