  • 1. Data: 2014-01-15 16:59:39
    Temat: problem Gilera Runner sp50
    Od: Buchacz <ziben12@_NOSPAM_poczta.fm>

    witam,piszę już na którymś forum i proszę o pomoc,niedawno kupiłem nowy
    gaznik dellorto phva 17.5 ed i po zamontowaniu nie moge go wyregulować
    tzw.nie ma żadnej reakcji podczas kręcenia śrubką od mieszanki i od
    wolnych obrotów skuter gaśnie,na zimnym nie da rady go odpalić ze startera
    tylko kopką trzeba się męczyć ale sprawdziłem ssanie i wygląda na to że
    jest uszkodzone ponieważ nie wychodzi iglica.przedtem miałem gaznik który
    brał lewe powietrze ale była reakcja na śrubki tylko że jechał max 40km/h
    i szarpało strzelało,teraz na tym skuter jezdzi lecz po puszczeniu manetki
    np przy 60km/h spada z obrotów i gaśnie bez różnicy czy ciepły czy
    zimny.proszę o pomoc bo już nie wiem co z tym zrobić.

  • 2. Data: 2014-01-16 15:56:11
    Temat: Re: problem Gilera Runner sp50
    Od: Buchacz <ziben12@_NOSPAM_poczta.fm>

    pomoże ktoś?????

  • 3. Data: 2014-01-16 16:12:18
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Thu, 16 Jan 2014 14:56:11 +0000 (UTC), Buchacz
    <ziben12@_NOSPAM_poczta.fm> wrote:
    > pomoże ktoś?????

    Tu nikogo nie ma. A ci co są to się nie znają i jeszcze na pewno Ci
    zazdroszczą maszyny i nie pomogą. Zrozumiałeś? A teraz idź już.
    --
    Pozdro
    Tadzik