  • 1. Data: 2014-01-13 23:20:29
    Temat: No i jest nowa lalunia
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Jako, że nic nie wyrwałem na chroma - sprzedałem złoma i zanabyłem ścigacza
    (sory, sory, sory za nieprzyjemne skojarzenia). W sumie żaden to ścigacz bo
    ledwie szosowe Kawasaki ER6F, ale przecież nie będe wyprowadzał z błędu
    córki sąsiadki, przeuroczej studentki która stwierdziła, że na tym
    "ścigaczu" to wyglądam nawet, nawet. Tylko nie wiedzieć czemu jeżdząc
    czoperkiem byłem dla niej tylko zarośnietym kurduplem z bandziochem na baku.
    Zatem pozostańmy przy "ścigaczu" ;-) Niestety, ścigacz ów uwypukla felery
    mojego fizis. O ile na czoperku nie odczuwałem z tego powodu dyskomfortu, o
    tyle na nowej Kawce czuje się dziwnie - bak mam pod brodą, ręce wyprostowane
    z bidą sięgające kiery. Owszem, w czasie jazdy jakoś daje radę, ale do
    czopperowej wygody to temu daleko. Mam nadzieję, ze to tylko kwestia obycia
    sie z nową maszyną i po jakims czasie będę mlaskał jakie to wygodne, ale
    póki co to nie czuję bluesa. Na chwile obecną zastanawiam sie czy pomogłaby
    zmiana kiery na taką nieco bardziej czoperowatą coby trochę przybliżyła
    manetki do keeerownika. No, ale z drugiej strony jak to kurna bedzie
    funkcjonować - czy kiera nie zawadzi o bak, czy środek ciężkości nie
    przesunie się i zaburzy właściwosci jezdnych? Dzis wstąpiłem nawet do sklepu
    motocyklowego, ale niestety kierki dostępne sa tylko na zamówienie i żadnej
    nie dało się pomacać;-(

    Pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2014-01-13 23:22:24
    Temat: Re: No i jest nowa lalunia
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-13 23:20, Johnny pisze:
> [...]
    > sklepu motocyklowego, ale niestety kierki dostępne sa tylko na
    > zamówienie i żadnej nie dało się pomacać;-(

    Ale pytasz o cos czy bloga piszesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-01-13 23:35:57
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-01-13 23:22, Kuczu pisze:

    > Ale pytasz o cos czy bloga piszesz ?

    A pytajników nie widzi w odpowiednich miejscach?

  • 4. Data: 2014-01-14 00:47:19
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2014-01-13 23:35, johnny pisze:
> [...]
    <...>

    > A pytajników nie widzi w odpowiednich miejscach?
    *** Paaanie, co za rozrzutność, tyle znaków interpunkcyjnych w jednym
    tekście!

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 5. Data: 2014-01-14 09:34:03
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Johnny napisał(a):
> [...]
    > czuję bluesa. Na chwile obecną zastanawiam sie czy pomogłaby zmiana
    > kiery na taką nieco bardziej czoperowatą coby trochę przybliżyła

    Problem polega na tym, że porównujesz wygodę czopera i ścigacza jedynie
    na postoju.
    Tu zdecydowanie czoper będzie wygrywał, "bo przecież tak fajnie się
    siedzi!" :)
    Zacznij jeździć tym swoim ścigiem, to wtedy przekonasz się, że ta
    niewygoda znika na trasie. (Odwrotnie niż na czoperze.) ;)

  • 6. Data: 2014-01-14 21:50:02
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "johnny" napisał

    > A pytajników nie widzi w odpowiednich miejscach?
    Musisz poszukać grupy dla grafomanów :\

    Podaję co usiłował wyartykułować "janek"
    Otóż pyta się: Czy do ER6F można zamontować wyższą akcesoryjną kierownicę?

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2014-01-14 22:53:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-14 21:50, Hinek pisze:
    > Użytkownik "johnny" napisał

    > Musisz poszukać grupy dla grafomanów :\
    >
    > Podaję co usiłował wyartykułować "janek"
    > Otóż pyta się: Czy do ER6F można zamontować wyższą akcesoryjną kierownicę?

    podaje odpowiedz: nie trzeba, wystarczy zamontowac podwyzszania dla
    oryginalnej. Na przyklad takie:

    http://satanizm.eu/krOwa-i-nimfomAnka-pOrno.wmv

  • 8. Data: 2014-01-15 00:18:43
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > Musisz poszukać grupy dla grafomanów :\

    Sorki Panowie! Zapomniałem, że Wy tutaj poniżej Schopenhauera nie
    schodzicie ;-)

    Pozdrawiam Johnny