  • 61. Data: 2009-04-27 08:26:43
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > prywatnym.

    czyli jechał prywatnie i ona tez była osoba prywatną. Ok, bo opis
    "kursantka" sugerował ze to było w ramach szkolenia.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 62. Data: 2009-04-27 08:32:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > czyli jechał prywatnie i ona tez była osoba prywatną. Ok, bo opis
    > "kursantka" sugerował ze to było w ramach szkolenia.

    nie nie. prywatnie. ale nigdzie, ale to nigdzie, w żadnej notce
    prasowej, żadnej gazety/portalu, nie znalazłem nic o pasażerce. ciekawe
    dlaczego.

    --
    gildor
    9'99

  • 63. Data: 2009-04-27 08:33:45
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:

    > nie, podkreślili, że był dobrym policjantem. a ona widać złą
    > policjantką. chyba, że nie jest policjantką.

    po zdarzeniu odkryli, ze to kursantka byla

    tajemniczych faktow z archiwum x bedzie wiecej...

    --

    pozdr
    pj

  • 64. Data: 2009-04-27 08:43:57
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-27 08:50, Użytkownik gildor napisał:
> [...]
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    > czemu nigdzie nie jest napisane, że on z kursantką jechał i ona ciągle
    > walczy o zycie? tajemnica jakaś?

    Bo "Osierocił żonę i dziecko. - powiedział Komendant Miejski Policji w
    Płocku".

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2009-04-27 09:13:10
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "gildor"

    > nie nie. prywatnie. ale nigdzie, ale to nigdzie, w żadnej notce prasowej,
    > żadnej gazety/portalu, nie znalazłem nic o pasażerce. ciekawe dlaczego.

    pewnie dlatego, ze juz kilka osob zacytowalo malzonce hasla z kampanii
    przeciwko wscieklym motocyklistom, wiec chcieli zaoszczedzic jej wiecej
    bolu?
    dajcie juz spokoj

    --
    ania

  • 66. Data: 2009-04-27 09:35:27
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    ania pisze:

    > pewnie dlatego, ze juz kilka osob zacytowalo malzonce hasla z kampanii
    > przeciwko wscieklym motocyklistom, wiec chcieli zaoszczedzic jej wiecej
    > bolu?
    > dajcie juz spokoj

    ale ze co? jest _doskonaly_ moment do wykazania idiotyzmu krokow ktore
    wadza (KGP) podejmuje / ma zamiar podejmowac w stosunku do nas,
    motocyklistow

    Indywidualna tragedia Pani Zony tonie w morzu tysiaca innych codziennych
    tragedii, ktore mozemy _sprobowac_ zmienic, przy okazji nasrania przez
    wadzy we wlasne gniazdo.

    --

    pozdr
    pj

  • 67. Data: 2009-04-27 09:44:32
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pamiętasz milicję? Żyłeś już wtedy? Jakbyś żył to byś nie zadawał
    głupich
    > pytań:-)
    > P.S. Poza nazwą nie ma ŻADNEJ różnicy.

    ??????????????
    Milicja bywala skuteczniejsza :)

    pozdrawiam,

  • 68. Data: 2009-04-27 09:57:56
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "(pj)"

    > ale ze co? jest _doskonaly_ moment do wykazania idiotyzmu krokow ktore
    > wadza (KGP) podejmuje / ma zamiar podejmowac w stosunku do nas,
    > motocyklistow

    ale przed kim to wykazujesz? przed tymi, co uwazaja jak ty?
    dzwon do komendy glownej do rzecznika - jak beda dostawac dziennie kilka
    (kilkanascie) telefonow, to moze sie wycofaja z calosci, a nie tylko z
    jednego plakatu

    --
    ania

  • 69. Data: 2009-04-27 10:33:32
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > pytałem o pasażerkę.

    Aha. Pasażerkę, a nie "kursantkę". OK

    pozdr.
    Mystik

  • 70. Data: 2009-04-27 10:46:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mystik pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aha. Pasażerkę, a nie "kursantkę". OK

    wiesz, podobno w tym wypadku to to samo. ale mnie nie interesuje, że
    jest kursantką, tylko że pasażerką.

    --
    gildor
    9'99