  • 1. Data: 2011-09-18 20:18:06
    Temat: prawie jak w filmie...
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    "gumowa kaczka", "konwój" lub "mistrz kierownicy ucieka" :-) Ciekawe
    za co ten Pan w osobówce został tak ukarany - najprawdopodobniej za
    omijanie korka pasem awaryjnym
    :-)http://www.smog.pl/wideo/47828/kierowcy_przybloko
    wali_cwaniaczka/

    A na koniec kilka dzwonów:
    http://www.smog.pl/wideo/47827/wypadki_motoryzacyjne
    _straszne/
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2011-09-19 09:47:36
    Temat: Re: prawie jak w filmie...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-18 20:18, Gabriel'wilk' pisze:
    > "gumowa kaczka", "konwój" lub "mistrz kierownicy ucieka" :-) Ciekawe za
    > co ten Pan w osobówce został tak ukarany - najprawdopodobniej za
> [...]

    Smutek, za malo BMW, nie trafiles w gusta narodowe.
    Wiec nie licz na popularnosc posta ;>

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2011-09-19 10:46:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-09-2011 09:47, Karolek pisze:
    _straszne/
    > Smutek, za malo BMW, nie trafiles w gusta narodowe.
    > Wiec nie licz na popularnosc posta ;>

    E tam, fajny jest Mini co to się prowadzi "jak po szynach" -
    przynajmniej jego kierowca tak myślał ;)
    Od razu przypomniał mi się trapez "na Cargo"
    http://www.youtube.com/watch?v=EwQjM276XeQ

    Pozdrawiam
    Paweł