  • 1. Data: 2013-06-11 20:40:45
    Temat: Czy pamiętacie jeszcze o Zdziarce?
    Od: "PawelP" <t...@p...onet.pl>

    Wracając z wycieczki po północnej Polsce zatrzymałem się (z kolegami) na
    chwilę w Zdziarce. To już 11 lat.
    Trochę zarosło, ale były wypalone lampki.
    A ja ciągle ich widzę.

    PawelP

  • 2. Data: 2013-06-11 21:07:58
    Temat: Re: Czy pamiętacie jeszcze o Zdziarce?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PawelP" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwilę w Zdziarce. To już 11 lat.
    > Trochę zarosło, ale były wypalone lampki.

    A nie mozesz poojechac na cmentarz? Czczenie miejsca czyjejs smierci to
    jakis chory absurd. Juz widze jak w szpitalach ludzie pala swieczki i
    stawiaja krzyze i przynosza kwiaty na lozka gdzie umarli ich bliscy. Na
    kazdym lozku bylyby setki krzyzy i tony lampek. A w srodku dogorywajaca
    babka.Nie sadzisz ze lepiej pojsc na cmentarz?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-06-12 09:12:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-11 21:07, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "PawelP" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie mozesz poojechac na cmentarz?

    Zrobię wyjątek, bo w tajemniczy sposób zniknął mi filtr (już naprawiłem)
    i zobaczyłem ten post.
    W tym konkretnym przypadku to 3 różne cmentarze w 3 różnych miastach. A
    do Zdziarki jeździliśmy co roku, więc to tradycja.
    Ty sobie możesz czcić co i jak chcesz.
    A, nie sil się na odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2013-06-12 14:51:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zrobię wyjątek, bo w tajemniczy sposób zniknął mi filtr (już naprawiłem)

    Masz gówniany filtr.

    > i zobaczyłem ten post.

    Wiem, że czekasz z nicierpliwością na moje posty.

    > W tym konkretnym przypadku to 3 różne cmentarze w 3 różnych miastach.

    No i? Nie ma na benzynę? 3 razy trzeba kawiaty kupować? 3 razy świeczki?
    Drogo. Czasu szkoda. Więc taniej hurtem zapalić lampki wszystkim w rowie?
    Byłeś w szpitalu już? Zapaliłes lampki tym wszystkim którzy umarli na
    konkretnym łóżku?

    > A do Zdziarki jeździliśmy co roku, więc to tradycja.

    Nie mam nic do tych co tam zginęli. Piszę o idiotycznej tradycji - czczenia
    miejsca czyjejś śmierci, nie miejsca pochówku ciała. Ty i Tobie podobni
    zaśmiecacie pobocza dróg, stawiacie idiotyczne krzyże, wieńce, lampki przy
    drogach, co często powoduje odwrócenie uwagi kierowcy od drogi i następny
    wypadek śmiertelny. Za chwile w tym miejscu robi sie czarny punkt. Sprzątasz
    potem szkła po tych świczkach?

    > Ty sobie możesz czcić co i jak chcesz.

    Ja nie czcze nic. Czasem jeestem na czczo.

    > A, nie sil się na odpowiedź.

    Wysiliłem się.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2013-06-13 21:56:48
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Magic pisze:
    ...>8
    Inteligencja to m.in. umiejetnosc uczenia sie na bledach.
    I mimo uplywu czasu nie zakumales ze niektorych sie wogole nie czyta,
    mimo dziurawego filtra??
    Zdziarka Zdziarką a ja Jego dalej mam w telefonie i w adresach :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

    (nadal nie ma na co zmienic :)

  • 6. Data: 2013-06-16 21:33:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-13 21:56, Sir |Piernik pisze:
> [...]
    > Inteligencja to m.in. umiejetnosc uczenia sie na bledach.
    > I mimo uplywu czasu nie zakumales ze niektorych sie wogole nie czyta,

    Dziękuję Ci za troskę o moje szare komórki :)

  • 7. Data: 2013-06-17 17:59:45
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Sir |Piernik napisał:

> [...]
    > mimo dziurawego filtra??
    > Zdziarka Zdziarką a ja Jego dalej mam w telefonie i w adresach :(

    I w GG tez :(

    --
    tango

  • 8. Data: 2013-06-17 20:38:57