  • Data: 2014-10-04 22:23:45
    Temat: poszukiwane grzałki na kaptonie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest taka firma www.minco.com

    No i mają grzałki w postaci czegoś tam na taśmie kaptonowej;

    http://www.minco.com/Heaters/Support-and-Tools/Heate
    r-Configurator

    Mają nawet takie, jakie by mi idealnie pasowały,np. HK5206 ( 6,86 x
    175.26 mm).

    Oczywiście wysłałem zapytanie, czekam na info.
    Ale mam obawy, że taka ilość jaka mi potrzebna (kilkadziesiąt szt.
    kwartalnie) będzie mocno niekorzystna ekonomicznie w stosunku do obecnie
    używanego przeze mnie rozwiązania (grzałki rezystorowe na cienkim PCB).

    Takie grzałeczki na kaptonie byłyby jednakowoż dużo wygodniejsze.

    I moje pytanie - czy znacie jakąś polską firmę, która coś takiego robi ?
    Jak widać, chodzi mi o grzałkę w postaci wąskiego paska 6-7mm, albo o
    długości ok. 180mm, albo mogą być 3 krótsze (80mm + 50mm).
    Sumaryczna moc przy 12V to ok. 3.5W

    Zatem popularne podgrzewacze do lusterek itp. odpadają.