  • 1. Data: 2018-05-01 06:06:39
    Temat: pompka - jaka?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Hej,
    Czy możecie polecić jakąś pompkę, aby samemu regulować ciśnienie w
    oponach? Zależy mi na dokładnym manometrze i aby się nie rozpadła po 5
    użyciach. Uprzedzając pytania, że mogę na stacji pompować, niby mogę,
    ale ilekroć jadę to albo mokro, albo zepsute itd.
    Ps. powietrze mi nie ucieka, chcę zmieniać ciśnienie w zależności od
    obciążenia, na pusto mam 2.2. na pełnym 2.8.
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2018-05-01 08:06:31
    Temat: Re: pompka - jaka?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Adam
    kompresorek z lodowki.
    do dostania na zlomie lub olx, wkrecana, lub jakakolwiek koncowka na
    samochodowy - decatlon lub rowerowy sklep.
    niestety do tego musi byc dobry manometr - skoro ma byc tak dokladnie.

  • 3. Data: 2018-05-01 08:38:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.05.2018 o 06:06, adam pisze:
    > Hej,
    > Czy możecie polecić jakąś pompkę,

    (...)
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
    > oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com

    jakakolwiek stojąca rowerowa. Przeżywają dużo wyższe ciśnienie, są
    używane, sprawdzane dużo częściej niż ich samochodowe odpowiedniki

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-05-01 09:41:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-05-01 06:06, adam wrote:
> [...]
    > użyciach. Uprzedzając pytania, że mogę na stacji pompować, niby mogę,
    > ale ilekroć jadę to albo mokro, albo zepsute itd.

    w rozsadnej cenie nie widzialem

    ale mozna kupic jakis markowy kompresorek samochodowy na zapalniczke,
    ale cos dodawanego do nowych samochodow a nie chinczyka

    obciac waz, zalozyc trojnik, (ew. zalozyc dluga koncowke do pompowania
    blizniakow, do dostania w motoryzacyjnych czy rolniczych - moim zdaniem
    znacznie wygodniejsze) oraz porzadny manometr np. do propanu

  • 5. Data: 2018-05-01 09:49:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 09:41 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

> [...]
    > blizniakow, do dostania w motoryzacyjnych czy rolniczych - moim zdaniem
    > znacznie wygodniejsze) oraz porzadny manometr np. do propanu

    Taki markowy kompresor będący na wyposażeniu auta używam z powodzeniem od
    wielu lat.
    Zakupiłem tylko stosowne końcówki aby napompować różne rodzaje wentyli.
    Kompresor (używka) do kupienia za niecałą stówę. Przyda się w aucie i nie
    tylko.

    TG

  • 6. Data: 2018-05-01 09:59:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 08:38:06 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jakakolwiek stojąca rowerowa. Przeżywają dużo wyższe ciśnienie, są
    > używane, sprawdzane dużo częściej niż ich samochodowe odpowiedniki

    Stacjonarno-elektryczna rowerowa, czy reczna-stojaca rowerowa ?

    Te rowerowe przez wieksze cisnienie maja IMO mniejsza wydajnosc,
    a podpompowac 4 duze opony z 2.2 na 2.8 to sie IMO trzeba troche
    namachac/naczekac.

    Nc nie polece, bo jak kiedys chwalilem nozne za niezawodnosc - w
    sensie - najtansza chinska jedna opone napompuje zanim sie rozpadnie,
    tak ostatnio mnie srodze zawiodla i musialem sie przeprosic z
    elektryczna :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-05-01 10:01:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-05-01 09:49, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Kompresor (używka) do kupienia za niecałą stówę.. Przyda się w aucie i nie

    one sa zazwyczaj bardzo fajne tylko ich minus to wlasnie manometr z
    reguly wielkosci pieciozlotowki i w zakresie 0-6 lub wiecej

    a duzy, wygodny manometr do propanu w zakresie 0-3 lub jakies 0-4 mozna
    kupic za 10-15 zlotych, do tego jakas przejsciowka za kilka zlotych i gotowe

    oczywiscie zawsze zostaje kupno dobrego cisnieniomierza do kol,
    najlepiej z upuszczaniem, cena 30-40 zlotych tez nie powala a jest
    latwiej uzyskac jakas powtarzalnosc pompowania

  • 8. Data: 2018-05-01 10:40:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 10:01 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

> [...]
    > najlepiej z upuszczaniem, cena 30-40 zlotych tez nie powala a jest
    > latwiej uzyskac jakas powtarzalnosc pompowania

    Ja pompuję trochę więcej niż cis. docelowe i później upuszczam guzikiem na
    kompresorze. Powtarzalność jest wtedy przyzwoita.
    Wbudowany manometr ma na oko (i z pamięci) średnicę 3-4cm.

    TG

  • 9. Data: 2018-05-01 12:54:36
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zakupiłem tylko stosowne końcówki aby napompować różne rodzaje wentyli.
    > Kompresor (używka) do kupienia za niecałą stówę. Przyda się w aucie i

    Jaki konkretnie masz?
    pzdr
    Adam

    ---

  • 10. Data: 2018-05-01 13:02:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.05.2018 o 12:54, adam pisze:
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
    > oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com

    Uważasz to jest powód do chwalenia się tym?

    --
    Czarek