  • 21. Data: 2018-05-01 21:49:14
    Temat: Re: pompka - jaka?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-05-01 20:54, Robert Wańkowski wrote:

    > Chińczyk Chińczykowi nie równy. Tej samej konstrukcji miałem jak pewnie
    > wielu nasz polski wyrób z lat `80.

    No właśnie - mam polską i na tej aukcji, na którą dałem link, twierdzi
    się, że też jest polskiej produkcji. Wygląda tak samo jak moją łącznie z
    żółta naklejką z logo producenta ("Start"), więc zakładam, że nadal jest
    produkowana w tym samym miejscu. Tyle że moja miała blokadę pedału
    plastikową, która szybko urwała się i zastąpiłem ją zgiętym kawałkiem
    szprychy. A tu jest metalowa. Sprężyna jest założona tak samo, u mnie
    nic się nie przesuwa i nie ociera.

  • 22. Data: 2018-05-01 21:50:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-05-01 20:45, Zenek Kapelinder wrote:
    > Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

    Zenku, na pewno mówimy o tym samym modelu? A nie o niebieskiej chińskiej
    pompce za 2 dychy z hipermarketu?

  • 23. Data: 2018-05-02 08:02:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 21:50:52 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Zenku, na pewno mówimy o tym samym modelu? A nie o niebieskiej chińskiej
    > pompce za 2 dychy z hipermarketu?

    Akurat nogi/dzwignie wygladaja w tym podobnie jak w chinskiej pompce
    za 20 zl :-)
    Cylinder wyglada porzadniej, jak za 35 zl :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-05-02 08:20:19
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-01 o 18:30, Kris pisze:

    > A w czym Tobie to przeszkadza?

    Nie po to tutaj przyszliśmy by czytać reklamy

  • 25. Data: 2018-05-02 19:54:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jeżeli jakość w międzyczasie się nie popsuła, ta jest nie do zdarcia,
    > na dokładność manometra też nie narzekam, mam taką od 15 lat:
    > http://allegro.pl/pompka-nozna-z-manometrem-start-pr
    odukt-polski-i7311834543.html

    > Tyle że namachać się nogą trzeba...

    Ja mam identyczną jeszcze z czasów "wrocławskich", tj, sprzed 1999 r.
    Kupowałem w sklepie na Bacciarellego (Biskupin) - taka dobudówka w
    przejściu na Jackowskiego, a tak mieszkałem w okresie 96-98, ergo ma ona
    20-22 lata. Działa bez zarzutu, manometr sprawdzam innym dokładniejszym
    i nie stwierdziłem mierzalnych odchyleń. Sprężyny trzymają się (w razie
    czego:
    http://allegro.pl/sprezyna-powrotna-do-pompki-noznej
    -2-szt-kpl-start-i6936163636.html),
    powierzchniowa korozja na konstrukcji widoczna tu i ówdzie, ale działa
    bez zarzutu. Używam kilka razy w roku. Blokada pedału pękła, ale nie
    "uszko", tylko ten występ, na kóry się uszko zakłada. Ale pękła ze dwa
    lata temu, kiedy po pompowaniu zakładałem nań przy minus pięciu, może
    ośmiu stopniach.

    --
    Yogi(n)

  • 26. Data: 2018-05-04 09:20:32
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-05-01 o 09:49, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Taki markowy kompresor będący na wyposażeniu auta używam z powodzeniem
    > od wielu lat.

    O ile dobrze pamiętam u mnie w instrukcji do auta napisali, że manometr
    w takim kompresorze jest tylko poglądowy i po napompowaniu koła należy
    sprawdzić ciśnienie innym urządzeniem.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-05-11 10:10:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.05.2018 o 06:06, adam pisze:
    > Hej,
    > Czy możecie polecić jakąś pompkę,
    Ja mam polską pompkę Start - drugą z kolei i powiem tak:
    pierwsza miała dokładny manometr do 8 at i działała bez zarzutu dopóki
    nie wysiadła uszczelka tłoka. Przy demontażu (bo chciałem naprawić)
    uszkodziłem cylinder w końcowej części, skutkiem czego pompka działa,
    ale nie daje więcej, niż 4 at. Kupiłem więc nowego Starta i niestety,
    jak wszystko schodzi na psy, tak i tutaj. Cieńsze elementy, gorszy
    manometr i tylko do 6 at, ale i tak lepsza, niż chińska.
    Wycierania sprężyn nie zauważyłem.
    Pompowanie opon samochodowych pompką ręczną to nieporozumienie ze
    względu na niewielką objętość cylindra. Da się, ale po napompowaniu 4
    opon odciski gwarantowane. Nożna o wiele lepsza i szybsza.
    Taniego kompresora nie polecam. Ani na 12 V ani membranowego na 230.
    Jacek