  • 11. Data: 2015-03-09 12:44:56
    Temat: Re: pomiar prądu na płytce za pomocą hallotronu
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 12:27, Waldemar pisze:
    > Am 09.03.2015 um 10:54 schrieb ww:
    >
    > Niekoniecznie pomogę, ale widziałem taki system z hallotronem na płytce,
    > ścieżka po drugiej stronie płytki, a całość objęta ferromagnetykiem
    > (przyklejonym). Podobno dość czułe toto było, ale na pewno nie
    > kosztowało 6zł.
    >
    > A tu masz gotowca za 6zł, tylko bez ferrytu:
    > http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-2PCS-LO
    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    No przecież też wkleiłem link do tego czegoś.

  • 12. Data: 2015-03-09 13:03:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ww,

    Monday, March 9, 2015, 12:43:53 PM, you wrote:

> [...]
    i-halla/allegro-microsystems/acs713elctr-30a-t/#
    > Ale czy taki 713 za prawie 25 różni się czymś istotnym od tego 712 za 2$ ?

    Gdzie kupujesz 712-30A za $2?

    > Racja. Miałem na myśli 0,02.

    To nadal 18W w szczytach...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2015-03-09 13:23:33
    Od: ww <w...@o...pl>

    i-halla/allegro-microsystems/acs713elctr-30a-t/#

    > Gdzie kupujesz 712-30A za $2?

    W Chinach. Chociaż akurat widziałem 20A. Ale pewnie gdyby dobrze
    poszukać to i 30A znajdzie się w tej cenie.

    > To nadal 18W w szczytach...

    Możliwe. Tu na przykład ktoś ma 3 rezystory po 0.1.

    http://www.embeddedtronics.com/public/Pictures%20fro
    m%20customers/UHU/UHU%20and%20E240_13.JPG

    Na oryginalnym schemacie widziałem 5 takich rezystorów. A te szczytowe
    20 czy 30A to się chyba zdarza bardzo rzadko.

  • 14. Data: 2015-03-09 13:30:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ww,

    Monday, March 9, 2015, 1:23:33 PM, you wrote:

    i-halla/allegro-microsystems/acs713elctr-30a-t/#
    > W Chinach. Chociaż akurat widziałem 20A. Ale pewnie gdyby dobrze
    > poszukać to i 30A znajdzie się w tej cenie.

    Oryginalny układ kosztuje w Polsce ponad 20PLN. Jak myślisz -
    Chińczycy sprzedają oryginały?

    > Możliwe.

    Możliwe? To elementarna fizyka.

    > Tu na przykład ktoś ma 3 rezystory po 0.1.

    Ktoś lubi grzałki.

    > http://www.embeddedtronics.com/public/Pictures%20fro
    m%20customers/UHU/UHU%20and%20E240_13.JPG
    > Na oryginalnym schemacie widziałem 5 takich rezystorów. A te szczytowe
    > 20 czy 30A to się chyba zdarza bardzo rzadko.

    Chyba? Ale to chyba Ty powinieneś wiedzieć, ile naprawdę
    potrzebujesz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2015-03-09 13:58:37
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.03.2015 um 12:44 schrieb ww:

    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    > No przecież też wkleiłem link do tego czegoś.

    No tak. Ino moje tańsze i na 30A ;-)

    Waldek

  • 16. Data: 2015-03-09 14:02:27
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.03.2015 um 12:40 schrieb RoMan Mandziejewicz:
    > Hello Waldemar,
    >
    > Monday, March 9, 2015, 12:27:32 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    > Podejrzanie tanio - w Polsce sam układ kosztuje ponad 20PLN.

    No tanio. Tak samo masz z różnymi innymi rzeczami. Oczywiście można się
    naciąć, ale 6zł z przesyłką można odżałować, w razie, gdyby poręka
    aliexpress nie zadziałała.

    Akurat świeci mi moduł LEDowy 20W kupiony w Chinach za 2EUR z przesyłką.
    Działa i jest jasno ;-)

    Waldek

  • 17. Data: 2015-03-09 14:14:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 13:58, Waldemar pisze:

    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    > No tak. Ino moje tańsze i na 30A ;-)

    Niby tak ale nie lubię aliexpress bo nie ma paypala.

  • 18. Data: 2015-03-09 14:26:43
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

> [...]
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    > Podejrzanie tanio - w Polsce sam układ kosztuje ponad 20PLN.

    To raczej w Polsce jest podejrzanie drogo.
    Zresztą to dotyczy nie tylko elektroniki.
    Czasy nadeszły takie, że być elektronikiem w Polsce raczej nie ma
    wielkiej przyszłości....:-).
    A już relacja wiedza/płaca zaczyna być tragiczna.

    Dopóki klienci nie mają orientacji co po ile mozna kupić...
    Ale to do czasu.
    A sprzedawać się za darmo w cenie stróża nocnego to już lepiej zająć się
    czym innym...:-).
    Nec Hercules contra plures...czyli i Herkules dupa kiedy ludzi kupa.
    Z Chińczykami się nie wygra.

    Mam przyjaciela Anglika, który zjeździł cały świat organizując sieci
    komórkowe. Teraz siedzi w domu i coś tam sobie hobbistycznie dłubie.
    Z Pakistańczykami i Hindusami, którzy pracują za czwartą część jego
    wynagrodzenia nie wygra nawet jeśli umie dwa razy więcej...:-<.

  • 19. Data: 2015-03-09 14:27:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Waldemar,

    Monday, March 9, 2015, 2:02:27 PM, you wrote:

> [...]
    > aliexpress nie zadziałała.
    > Akurat świeci mi moduł LEDowy 20W kupiony w Chinach za 2EUR z przesyłką.

    Ale my nie mówimy o nowym producencie tanich LEDów ale a JEDYNYM
    producencie układu. Chyba, że to jest PODRÓBA i dlatego jest tak
    tania.

    Ceny LEDów spadają w tempie straszliwym. I dobrze. Teraz rynek musi
    się jeszcze oczyścić z nietrwałego badziewia...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2015-03-09 14:27:47
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 09-03-15 o 14:14, ww pisze:

    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    > Niby tak ale nie lubię aliexpress bo nie ma paypala.
    To samo jest na ebay.com z paypalem. 1.9$