  • 11. Data: 2009-02-02 22:26:59
    Temat: Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
    > tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
    > bagażniku i podsufitce ale
    > wszystko w porządku.
    > Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
    > dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A

    TDI ma komputer silnika....a jak komputer to i test pewnie po włączeniu
    zasilania......do tego centralny zamek, zegarek i kilka pierdół by się
    pewnie jeszcze znalazło......modół sterowania wentylatorami
    chłodnicy.....itd.....

  • 12. Data: 2009-02-03 07:52:09
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    Użytkownik "kolega" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
    > szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
    > i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
    >
    > Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
    >
    > Czy cos z miernikiem nie tak?

    0,08 czy 0,008 A?
    80mA to IMHO sporo jak na "gołe" auto. U mnie w podobnym (ale nie TDI) jest
    14mA.
    A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na
    inicjalizację urządzeń i różne testy.
    -
    Dus

  • 13. Data: 2009-02-03 08:21:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 02 Feb 2009 20:53:32 +0100, ggx wrote:
    >Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
    >chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością.

    Niezbyt.
    to jednak prawie 2Ah na dobe.
    Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.

    Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.

    J.

  • 14. Data: 2009-02-03 08:23:21
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "Dus" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest
    > 14mA.
    > A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na

    80mA faktycznie troche dużo, ale nie jest znowu tak źle.
    U mnie jest około 40mA, ale jest komputer + alarm z centralnym
    + centralka do czujników ruchu + radio.
    W zimie to od soli w różnych dziwnych miejscach mogą robić się
    "przetoki" i jakiś prąd będzie sobie upływał.

  • 15. Data: 2009-02-03 09:53:03
    Temat: Re: pomiar pršdu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Tuesday, February 3, 2009, 9:21:27 AM, you wrote:

    > Niezbyt.
    > to jednak prawie 2Ah na dobe.
    > Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.
    > Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.

    Kupić za kilkadziesiąt PLN baterię słoneczną i mieć w nosie problem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2009-02-03 10:09:28
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 03 Feb 2009 09:21:27 +0100 J.F. <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Niezbyt.
    >to jednak prawie 2Ah na dobe.
    >Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.
    >Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.

    W naszym Cinquecento spoczynkowo jest pobór 45mA. Pewnie alarm i inna
    elektronika tyle bierze. Zmierzone przy okazji padnięcia akumulatora,
    które było wynikiem zostawienia włączonej lampki oświetlającej wnętrze
    - przy podłączaniu drugiego akumulatora amperomierz pokazał 0,5A więc
    zaczęliśmy szukać co tak dużo bierze. Okazało się że włączona jest
    lampka...

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 17. Data: 2009-02-09 23:59:31
    Od: Paweł Rączka <ghost@nie_chce_spamu.is.net.pl>

> [...]
    > i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
    >
    > Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

    Poczekaj dluzej, u mnie w VW Touran 1.9TDI jak chcialem zmierzyc to w
    serwisie mowili ze trzeba czekac 20-30 min. i faktycznie. wtedy wszystkie
    sterowniki sie usypiaja i spada do ok. 12-13mA, a zaraz po podlaczeniu
    miernika potrafi byc i 2-3A pradu przez minute lub dwie

    pozdr.

    Pawel R.