    From: "vari" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: pomarańcze mi szkodzą
    Date: Mon, 14 Mar 2011 15:49:21 +0100

    Nie dość, że po żmudnych wyjaśnieniach i DOKUMENTACH z samego salonu,
    postanowiono nie obciążać nas W KOŃCU za DWIE usługi Orange Freedom Pro
    (pierwsza umowa naychmiast anulowana - uszkodzony router i brak takowych w
    hurtowni).
    Mimo NIEUZNANIA mimo tego reklamacji "w drodze wyjątku" płacić niby nie
    musimy.
    Niby bo właśnie przypełzła faktura stojąca w sprzeczności z pismami
    wyjaśniającymi (ze nie musy płacić) na kwotę coś grubo powyżej 500 PLN za
    "zerwaqnie umowy promocyjnej).
    A dziś internet pełza tak:
    http://images45.fotosik.pl/717/62f8ac6739e7c066gen.j
    pg
    Limitu jeszcze nie przekroczyliśmy ("lejek" jest zakłądany na 64 kb/s down a
    uplink pozostaje ponoć bez zmian).
    W ŚWIETLE MOICH DOŚWIADCZEŃ, nikomu nie polecam usługi Orange Freedom Pro.
    Może lepiej spróbować sprzedawanego od dziś iPlusa CDMA 420 MHz, tam gdzie
    mają na razie zasięg.
    vari
    ps. Nie jestem żadnym akwiztorem.