  • 1. Data: 2010-02-11 07:26:45
    Temat: polsat cyfrowy - nigdy wiecej
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na jednym
    z trzech posiadanych u nich abonamentów chciałem zrezygnować z HBO. Wysłałem
    pismo w styczniu 2009 ( polecony z potwierdzeniem odbioru ), w kwietniu,
    zgodnie z regulaminem, po 3- miesięcznym okresie mieli wyłączyć. Oczywiście
    wyłączyli, ale komuś innemu, bo jak udało się im ustalić ( w grudniu 2009 ),
    ktoś błędnie wpisał numer karty i na mojej dalej HBO było. Za to były też
    częste wyłączenia karty z powodu braku środków ( dekodera używał teść i miał
    wpłacać kwotę za pakiet familijny i tak robił ). W grudniu ustalili, że to z
    ich winy, przekazali sprawę do jakieś ( chyba nie istniejącego ) działu
    technicznego, bo do końca stycznia nic się nie zmieniło, dzisiaj sprawdzam i
    dalej jest pakiet familijny i HBO.

    Ich system ma jeszcze dwie ciekawe, niezbyt przyjazne klientowi
    "funkcjonalności"
    W panelu klienta ICOK nawet jak jest niedopłata to i tak widać ją jako wolne
    środki
    Dokonanie nadpłaty grozi przejściem środków na pakiet dodatkowy ( jakby inne
    konto lub subkonto ) i braknie ich na pakiet podstawowy familijny i będzie
    wyłączona karta.

    Kiedyś miałem Cyfrę i przez kilka lat nie było problemów, zachciało mi się
    zmienić operatora i teraz mam.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-02-11 09:00:24
    Temat: Re: polsat cyfrowy - nigdy wiecej
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.02.11 08:26, Piotr pisze:
    > Witam

    ciach

    Jak możesz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da się czytać.

  • 3. Data: 2010-02-11 09:48:38
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 11 Feb 2010 10:00:24 +0100, ŁR
    <l...@W...pl> wrote:

    >ciach
    >
    >Jak możesz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da się czytać.

    u mnie dobrze widac, FreeAgent.

    /g.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-02-11 09:52:52
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    u mnie też widać bardzo dobrze ,kodowanie ok

    Arek.

  • 5. Data: 2010-02-11 10:00:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > u mnie też widać bardzo dobrze ,kodowanie ok

    Bzdura.
    To że dobrze widać nie oznacza, że kodowanie jest dobre, tylko że czytnik
    poradził sobie ze złym.

  • 6. Data: 2010-02-11 10:16:14
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-02-11 10:52, Arek pisze:

    > u mnie te? wida? bardzo dobrze ,kodowanie ok

    Ty też ustaw kodowanie bo nie masz żadnego. Do wyboru UTF-8 lub ISO 9859-2.

  • 7. Data: 2010-02-11 12:28:44
    Od: MiszMasz <m...@g...pl>

    W dniu 2010-02-11 11:16, MF[PL] pisze:
    > Ty też ustaw kodowanie bo nie masz żadnego. Do wyboru UTF-8 lub ISO 9859-2.

    Jeśli już to 8859-2

  • 8. Data: 2010-02-11 12:37:43
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na
    > jednym

    ciach>

    olej Polsat, kup N-kę i będziesz zadowolony.
    Większa oferta i programy w HD gratis, b. dobry dekoder z dyskiem .
    Też miałem Polsat i się pożegnałem z nimi na zawsze !
    Pozdro:

  • 9. Data: 2010-02-11 12:40:54
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-02-11 13:28, MiszMasz pisze:

    > Jeśli już to 8859-2
    W polskim usenecie albo - albo, ze wskazaniem na UTF-8.
    NTG. BTW

  • 10. Data: 2010-02-11 14:37:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > u mnie dobrze widac, FreeAgent.

    co nei zmienia gfaktu że nie ma zdeklarowanego kodowania