  • Data: 2010-02-11 07:26:45
    Temat: polsat cyfrowy - nigdy wiecej
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na jednym
    z trzech posiadanych u nich abonamentów chciałem zrezygnować z HBO. Wysłałem
    pismo w styczniu 2009 ( polecony z potwierdzeniem odbioru ), w kwietniu,
    zgodnie z regulaminem, po 3- miesięcznym okresie mieli wyłączyć. Oczywiście
    wyłączyli, ale komuś innemu, bo jak udało się im ustalić ( w grudniu 2009 ),
    ktoś błędnie wpisał numer karty i na mojej dalej HBO było. Za to były też
    częste wyłączenia karty z powodu braku środków ( dekodera używał teść i miał
    wpłacać kwotę za pakiet familijny i tak robił ). W grudniu ustalili, że to z
    ich winy, przekazali sprawę do jakieś ( chyba nie istniejącego ) działu
    technicznego, bo do końca stycznia nic się nie zmieniło, dzisiaj sprawdzam i
    dalej jest pakiet familijny i HBO.

    Ich system ma jeszcze dwie ciekawe, niezbyt przyjazne klientowi
    "funkcjonalności"
    W panelu klienta ICOK nawet jak jest niedopłata to i tak widać ją jako wolne
    środki
    Dokonanie nadpłaty grozi przejściem środków na pakiet dodatkowy ( jakby inne
    konto lub subkonto ) i braknie ich na pakiet podstawowy familijny i będzie
    wyłączona karta.

    Kiedyś miałem Cyfrę i przez kilka lat nie było problemów, zachciało mi się
    zmienić operatora i teraz mam.

    Pozdrawiam
    Piotr