  • 41. Data: 2011-07-20 13:35:29
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 13:32, Myjk pisze:

    > OK, czy punkty też sobie wlicza "w koszty"?

    Nie. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwościach finansowych ma
    otrzymać bardziej dotkliwą dla niego karę finansową?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2011-07-20 13:40:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Nie. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwościach finansowych ma
    > otrzymać bardziej dotkliwą dla niego karę finansową?

    Ktoś mu broni zarabiać więcej?

    Dlaczego ten bogatszy ma odbywać karę więzienia w takiej samej norze jak
    menel? Dlaczego ten co jeździ więcej, ma taki sam limit punktów jak ten,
    co jeździ raz na miesiąc?

  • 43. Data: 2011-07-20 13:42:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Punkty są akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samo

    Kompletna bzdura, taki sam limit punktów dla osoby, która robi rocznie
    100 tys. km i dla takiej, która robi 5 tys. km nie jest sprawiedliwy.

  • 44. Data: 2011-07-20 13:44:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Dlaczego? Biznes to pieniądz.

    No właśnie dlatego.

  • 45. Data: 2011-07-20 13:46:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Nie mieszaj polityki podatkowej i socjalnej z mandatami. Bo rozdawania
    > za darmochę też nie znoszę (np. sponsorowania i remontów rozwalonych
    > przez burze domów). Jakby przedziałem mandatowym było 5-50pln to też
    > pewnie miałbym w d... przepisy - a co,stać mnie.

    Nie miałbyś, bo szybko straciłbyś prawko za punkty.

  • 46. Data: 2011-07-20 13:50:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 13:40, to pisze:

    > Ktoś mu broni zarabiać więcej?

    Czyli znowu idziesz w kierunku - kto więcej ma, temu więcej wolno.

    > Dlaczego ten bogatszy ma odbywać karę więzienia w takiej samej norze jak
    > menel?

    Bo jest przestępcą jak zwykły menel?
    A robiąc wałki finansowe oszukiwał państwo i/lub swoich klientów? Za to
    ma dostać dobre warunki? Czy chciałbyś zasponsorować im luksusowe
    więzienia na Balearach?

    >Dlaczego ten co jeździ więcej, ma taki sam limit punktów jak ten,
    >co jeździ raz na miesiąc?

    Pytanie z cyklu dlaczego saper ma tylko jedno życie, jak ten który nie
    jest saperem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 47. Data: 2011-07-20 13:50:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Jul 2011 13:35:29 +0200, DoQ

    > Nie.

    No właśnie, a to punkty są tutaj ważniejsze, bo to przez punkty można
    stracić prawojazdy, a nie przez choćby setkę mandatów.

    > Dlaczego więc ten o mniejszych możliwościach finansowych
    > ma otrzymać bardziej dotkliwą dla niego karę finansową?

    Za takie samo wykroczenie, karę dostają IDENTYCZNĄ.
    Kasowo bogatszego mniej boli, ale już punkty bolą tak samo. Do tego można
    założyć, że ten co ma ogólnokrajową, lepiej prosperującą firmę, jeździ
    więcej niż lokalny "warzywniak" i jest bardziej narażony na mandaty, a więc
    na koszty i na punkty.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 48. Data: 2011-07-20 13:53:19
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Chyba prędzej założą za to kilkanaście tys. bramek ViaToll na kazdej
    > drodze w Polsce.

    Nie za bardzo wiem, o co chodzi z tymi bramkami. W PL chyba jest jedna
    platna droga, czyz nie? Jesli tak to po co bramki na innych...?

    --
    Pozdr

  • 49. Data: 2011-07-20 13:55:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-20 11:59, Piotr Czyż pisze:

    > O tak, żeby nie szukać daleko na Słowacji służą tylko temu, żeby ściągać
    > łapówy od sąsiadów.

    A u nas żeby ściągać haracze od swoich. To ja jednak wolałbym tę
    pierwszą opcję...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 50. Data: 2011-07-20 13:55:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 13:42, to pisze:

    > Kompletna bzdura, taki sam limit punktów dla osoby, która robi rocznie
    > 100 tys. km i dla takiej, która robi 5 tys. km nie jest sprawiedliwy.

    Bzdura. Komplet punktów można równie dobrze zdobyć na odcinku 5
    kilometrów i co dalej? Dasz temu co robi 5 tys. km rocznie 1000x większy
    limit ekstra?

    Pozdrawiam
    Paweł