  • 1. Data: 2014-09-11 12:02:53
    Temat: po-sztuczki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak szybko (chodzi o szybkość przeładowywania) wyciąć składową stałą,
    ale zachowując możliwość pracy z małymi częstotliwościami?

    jak z sygnału sinusoidalnego wyżej, zrobić sygnał TTL (jak pobudzać
    bramkę TTL)?

  • 2. Data: 2014-09-11 13:53:57
    Temat: Re: po-sztuczki
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak szybko (chodzi o szybkość przeładowywania) wyciąć składową stałą, ale
    zachowując możliwość pracy z małymi częstotliwościami?

    Szybkość przeładowywania czego? Węgla z przyczepy do piwnicy?

    > jak z sygnału sinusoidalnego wyżej,

    Jeśli to sinus, to gdzie tam masz składową stałą? Domyślam się, że
    nie chodzi ci o sinus _ze składową stałą_, bo dalej pytasz o to, jak:

    > zrobić sygnał TTL (jak pobudzać bramkę TTL)?

    Komparator lub zwykły przerzutnik Schmitta.

    To jakieś pytania na sprawdzian z elektrotechniki w technikum?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2014-09-11 13:57:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak Ty w po zdałeś na piątkę,

    proszę innych o odpowiedź na pytania...

  • 4. Data: 2014-09-11 14:42:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    innym zagadnieniem jest to jak zrobic regulacje amplitudy sygnalu sin?
    jaki w. op. który wytrzyma 100MHz?

  • 5. Data: 2014-09-11 14:46:12
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    platformowe głupki wrote:

    > innym zagadnieniem jest to jak zrobic regulacje amplitudy sygnalu sin?
    > jaki w. op. który wytrzyma 100MHz?

    JFETem, najlepiej P dla wygody sterowania?

    Piotr

  • 6. Data: 2014-09-11 14:46:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Thursday, September 11, 2014, 1:57:53 PM, you wrote:

    > tak Ty w po zdałeś na piątkę,
    > proszę innych o odpowiedź na pytania...

    Dlaczego ktokolwiek miałby odpowiadać na twoje pytania, Karolu? Nie
    traktujesz nas poważnie, to nie będziesz również traktowany poważnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-09-11 15:32:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ciekawe, jakiś schemat można prosić? zawsze mi się wydawało, że
    tranzystor nie pracuje w obu polaryzacjach...

  • 8. Data: 2014-09-11 16:39:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie obrażaj mnie powtarzając dyrektywy wyzwolonej wspólnoty
    europejskiej, na moje pytania odpowiada się:
    a. na temat
    b. swoimi słowami
    jebią mnie błędy ortograficzne w postach...

  • 9. Data: 2014-09-11 17:20:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Thursday, September 11, 2014, 4:39:37 PM, you wrote:

    > nie obrażaj mnie powtarzając dyrektywy wyzwolonej wspólnoty
    > europejskiej, na moje pytania odpowiada się:
    > a. na temat
    > b. swoimi słowami

    A jak nie, to co? Będziesz się nadymał, czerwienił, ślinił i tupał
    nóżkami? Zacznij się w końcu zachowywać jak normalny człowiek.

    > jebią mnie błędy ortograficzne w postach...

    Chyba twoje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-09-11 18:27:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > jebią mnie

    zwracam kolegom uwagę na jakże szczere wyznanie... To chyba można już
    traktować jako coming out. I to w jakże europejskim formacie !