  • 11. Data: 2010-10-12 13:43:35
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i91hf5$35p$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest jeszcze 3 mozliwosc - spisek rosyjski.

    A tak, dzieki za przypomnienie bo zapomniałem iż to UKŁAD odpowiada za
    wszystko.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-10-12 13:46:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne
    > uprawnienia powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna +
    > 5%. Służby wszystko co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już
    > dość tego co się dzieje.

    Tak, oczywiście, idiota wyprzedzał bez widoczności to teraz należy posłać
    wszystkich miśków żeby wystawiali mandaty w krzakach za przekroczenie
    limitu o 5 km/h. Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-10-12 13:49:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 13:42:55 +0200 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Nie domagam się a żądam tego. Zero tolerancji.

    dla kretynów? owszem. A policja ma dużo ciekawszych rzeczy do robienia
    niż suszenie. To jest najmniejszy problem na drodze.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2010-10-12 13:53:32
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 13:46, to pisze:
    > Tak, oczywiście, idiota wyprzedzał bez widoczności to teraz należy posłać
    > wszystkich miśków żeby wystawiali mandaty w krzakach za przekroczenie
    > limitu o 5 km/h. Dobrze się czujesz?

    Nie zrozumiałeś intencji kolegi, tutaj chodzi o tresure, to się
    sprawdziło w wielu innych krajach. Bydło musi wiedzieć, że jak przewini
    to poniesie konsekwencje. Szeroko zakrojona wolność i swobody
    obywatelskie są na opak rozumiane w tym kraju dlatego należy z pełną
    surowością tępić głupotę. Oczywiście, nie mówię o czymś takim jak
    przekroczenie o 5km/h tutaj jednak należałoby też przy okazji
    zreformować organ wykonawczy.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-10-12 14:01:18
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko co
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.
    Po kij??
    Z powodu jednego barana? I co ma do tego predkosc skoro idiota podobno
    wyprzedzal we mgle inne auto?
    Zreszta, kto, kurwa, normalny zabiera 18 osob do 7-mio osobowego busa.
    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 16. Data: 2010-10-12 14:01:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

> [...]
    > to poniesie konsekwencje. Szeroko zakrojona wolność i swobody
    > obywatelskie są na opak rozumiane w tym kraju dlatego należy z pełną

    To co mówisz to zwykły populizm. Tamten gość doprowadził do wypadku z
    głupoty. Bardzo możliwe, że literalnie nie złamał żadnego konkretnego
    przepisu (pomijając jakiś ogólny o niezachowaniu ostrożności czy coś
    takiego). Wystawianie mandatów za to, ze ktoś jechał spokojnie, ale nieco
    za szybko nic tu nie pomoże, bo po prostu nie ma żadnego związku z tą
    sytuacją.

    > Oczywiście, nie mówię o czymś takim jak
    > przekroczenie o 5km/h tutaj jednak należałoby też przy okazji
    > zreformować organ wykonawczy.

    Przede wszystkim wybudować normalne drogi i "zreformować" idiotyczne
    oznakowanie.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-10-12 14:04:21
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 13:53, krzysiek82 pisze:
    > Bydło musi wiedzieć, że jak przewini
    > to poniesie konsekwencje. Szeroko zakrojona wolność i swobody
    > obywatelskie są na opak rozumiane w tym kraju dlatego należy z pełną
    > surowością tępić głupotę.

    To dlaczego stoją w debilnych miejscach, a nie... przy skrzyżowaniach,
    przy wyjazdach ze stacji benzynowych, na zwężeniach, przy wzniesieniach?

    Złapanie kogoś na przekroczeniu prędkości to jedno z trudniejszych do
    udowodnienia wykroczeń. Do tego trzeba mieć drogi sprzęt i czasem wymaga
    to więcej czasu.

    Dlaczego kupują radary za 100 tysięcy, zamiast 1000 kamer z 30x zoomem?
    Dlaczego łapią typów, którzy na prostym odcinku w polu jechali 110/90,
    albo 90/70, a nie wyłapują gości których widać z 2 kilometrów, jak
    wyprzedzają na podwójnej ciągłej, albo jadą prosto z pasa do skrętu
    w prawo?

    Główną przyczyną wypadków jest głupota kierowców, a prędkość jest
    tylko jednym z elementów ją wykazujących.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 18. Data: 2010-10-12 14:06:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyprzedzal we mgle inne auto?
    > Zreszta, kto, kurwa, normalny zabiera 18 osob do 7-mio osobowego busa.

    Dokładnie o to idzie - jeśli już to policja wreszcie powinna zająć się tym
    co naprawdę niebezpieczne, ZAMIAST prędkością.
    Jeździć tymi videoradarami i nagrywać takie przekraczania linii,
    wyprzedzania bez widoczności, przelatywania na późnożółtych, wymuszania
    pierwszeństwe itd

    Ale najłatwiej jest mierzyć prędkość, bo praktycznie wszyscy ją przekraczają
    i w ten sposób udawać że się pracuj, dlatego śmierdziele tylko tym się
    zajmują i nic pożytecznego nie robią.

  • 19. Data: 2010-10-12 14:09:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy wyjazdach ze stacji benzynowych, na zwężeniach, przy wzniesieniach?
    >
    > Złapanie kogoś na przekroczeniu prędkości to jedno z trudniejszych do

    Nieprawda.
    Przy powszechności tego zjawiska w naszym kraju to najłatwiejsze co można
    zrobić.

    >Do tego trzeba mieć drogi sprzęt

    Czyli nie najtrudniejsze, tylko najdroższe.
    Tu się zgadza.
    Ale nie ich kasa, więc im to zwisa.
    Kupią sobie Alfy, Superby czy inne Lancie i będą się wozić nowymi zabawkami
    i nadal nic sensownego robić nie będą.

    O to chodzi, o to chodzi.

  • 20. Data: 2010-10-12 14:09:22
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:04, Rychu pisze:
    > Dlaczego kupują radary za 100 tysięcy, zamiast 1000 kamer z 30x zoomem?

    *) 100 kamer, zero mi się dopisało.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)