  • 11. Data: 2010-01-12 21:19:51
    Temat: Re: po chinsku
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:hii5p5$gmf$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał

    > Teraz durnoty, a za 10 lat uslyszysz ze nie oplaca sie projektowac
    > osobnego modelu na ten malutki europejski rynek :-P

    Skoro teraz pojazdy wyprodukowane na podstawie zajumanych projektów są jakie
    są, to pomyśl jakie będą te wyprodukowane na podstawie ich własnych
    projektów...

    O zmianie jednostki SI z W na Ch nie wspominając ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-01-12 23:28:14
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego zabieram się za zonę dzis wieczorem.

    Szczesciarz ;)

    Picasso

  • 13. Data: 2010-01-12 23:31:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Pab_lo" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Szczesciarz ;)

    Skąd wiesz, znasz? ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-01-13 07:18:06
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Dlatego zabieram się za zonę dzis wieczorem. Trzeba ratować naród i Europę
    > ;)

    słusznie, słusznie,
    w Macedonii widziałem wlepki o streści "Sekoj treba da ima tri deca" (każdy
    potrzebuje mieć trójkę dzieci),
    tam problemem są błyskawicznie rozmnażający się Albańczycy
    P.

  • 15. Data: 2010-01-13 11:43:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał
    > Czytałem ostatnio bardzo ciekawy artykuł, którego autor
    > twierdził, że jesli szybko nie zaczniemy produkować dzieci, to
    > zapotrzebowanie na siłe robocza w Europie będzie tak duże za 20
    > lat, że do Europy będziemy musieli sprowadzić 50 mln Azjatów :)
    > Lepiej się zabrac za swoje zony, bo cholera Chinole niebawem
    > zaleją Świat, a z Europy rdzennej zostana tylko bajki o
    > średniowieczu i smokach ;)

    Moze sie nie ma czego bac - lepsi Chinczycy od arabskich
    ekstremistow :-)

    Obawiam sie tylko ze jak tak dalej pojdzie, to za 20 lat moze nie
    byc zapotrzebowania w europie na sile robocza.
    Chinczycy nam komputery, samochody, meble, tkaniny .. a my im co ?
    Ziemniaki ?

    J.

  • 16. Data: 2010-01-13 11:45:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hiih1j$j8s$1@news.onet.pl...
    > W grupie do siedmiolatków w Chinach jest podobno o 100 mln więcej
    > chłopców niż dziewczynek. Ci chłopcy dorosną i zaczną szukać
    > kobiet. Znajdą je w Europie (między innymi). Jeśli macie córki -
    > być może Waszym zięciem będzie Chińczyk. Kwestia czasu.

    A to sprawdzone informacje ?
    Bo Chinczykow jest 1300 mln, to ile moze byc w wieku 0-7 ? 150 mln
    wszystkiego.

    No chyba ze wlasnie sie uwolnila polityka rodzinna i Chinczycy
    zaczeli masowo produkowac noworodki :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-01-13 22:03:46
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    J.F. wrote:

    > Obawiam sie tylko ze jak tak dalej pojdzie, to za 20 lat moze nie
    > byc zapotrzebowania w europie na sile robocza.
    > Chinczycy nam komputery, samochody, meble, tkaniny .. a my im co ?
    > Ziemniaki ?
    My bedziemy drukowac im za to piekne nowe euro (tak jak amerykanie dolary )
    :)

  • 18. Data: 2010-01-13 22:07:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010 22:03:46 +0100, Przemek wrote:

    >My bedziemy drukowac im za to piekne nowe euro (tak jak amerykanie dolary )
    >:)

    Oni sie drugi raz nie dadza na to nabrac, albo byc moze zgromadza tego
    juz tyle ze z procentow beda chcieli zyc :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-01-14 12:26:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    'Tom N' pisze:

    > Skoro teraz pojazdy wyprodukowane na podstawie zajumanych projektów są jakie
    > są, to pomyśl jakie będą te wyprodukowane na podstawie ich własnych
    > projektów...

    Bardzo podobnie było w latach 60-tych z Japonią... potem z Koreą... zgroza...

  • 20. Data: 2010-01-14 13:28:09
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > wszystkiego.
    >
    > No chyba ze wlasnie sie uwolnila polityka rodzinna i Chinczycy zaczeli

    Ich polityka jest taka, że każdy wolał chłopca. To jest dość śliski temat.
    Dziewczynek jest tam niewiele po prostu.