eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak lepiej pokonać próg na jezdni?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2014-11-25 15:10:56
    Temat: płużąc
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>




    --

    memento lorem ipsum


  • 12. Data: 2014-11-25 21:15:33
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-11-25 09:02, spider pisze:
    > Tu to dopiero jest wynalazek:
    > https://www.google.pl/maps/@52.1237467,21.0153887,3a
    ,75y,301.42h,75.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sWrJkq5dnMTjK
    v8wwURrGgA!2e0?hl=pl
    >
    Znam te progi :-)Taki fajny "myk" tamtędy prowadzi ;-)

    >
    > Jak widać po śladach na progu i za, niektórzy z niskim zawieszeniem mogą
    > się zdziwić po przejeździe środkiem.


    Dlatego jadąc niedawo nowym, załadowanym samochodem nie brałem ich
    "między koła". A jakiś miesiąc temu te progi zlikwidowano i wybudowano
    klasyczne, szerokie na całą jezdnię, łagodne. I się nie dowiem, czy na
    pusto bym przeszedł ;-)

    Seco


  • 13. Data: 2014-11-26 13:33:53
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Czesław Wiśniak" wrote in message news:m507ba$edd$1@node2.news.atman.pl...


    >> wysokości. Który sposób mniej według was niszczy zawieszenie?
    >> Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
    >> http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
    jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic

    > Prawym kolem po plaskim mniej niszczy zawieszenie, a najlepiej jesli jest
    > miejsce to srodkiem ;)

    Środkiem się nie da - ulica wąska tak, że jeśli dwa samochody jadą naprzeciw
    siebie i chcą lewymi kołami "po płaskim" przejechać, to mogą się zahaczyć
    lusterkami...

    --
    Axel


  • 14. Data: 2014-11-26 13:38:56
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "szerszen" wrote in message
    news:20141125131937.26eb83a5614bbf030836d9db@tlen.pl
    ...

    On Mon, 24 Nov 2014 22:12:27 +0100
    "Axel" <a...@o...pl> wrote:

    > Owocnej dyskusji życzę :-)

    > Nad czym tu dyskutować, jeśli nie masz zglebionego auta i prześwitu na
    > paczkę fajek, to jedyny sensowny przejazd to okrakiem. Focusem takie
    > progi pokonuje z dozwoloną, czyli w okolicach 50-60 prawie
    > niezauważalnie.

    Może inne progi - na tych wyraźnie czuję silne uderzenie w momencie
    najechania, nawet przy przepisowych w tym miejscu 30km/h (Vectra C).

    --
    Axel


  • 15. Data: 2014-11-26 16:23:06
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 26 Nov 2014 13:38:56 +0100
    "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    > Może inne progi - na tych wyraźnie czuję silne uderzenie w momencie
    > najechania, nawet przy przepisowych w tym miejscu 30km/h (Vectra C).

    Dokładnie takie jak na focie. Jak bierzesz okrakiem to różnica poziomów
    jest kilkucentymetrowa i identyczna po obu stronach, do tego stopniowa.
    Jeśli czujesz jakieś uderzenie, to albo masz twarde zawieszenie, albo po
    prostu foka ma bardziej tłumiące takie nierówności.


    --
    pozdrawiam
    szerszen


  • 16. Data: 2014-11-26 18:20:41
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-11-25 21:15, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Dlatego jadąc niedawo nowym, załadowanym samochodem nie brałem ich
    > "między koła". A jakiś miesiąc temu te progi zlikwidowano i wybudowano
    > klasyczne, szerokie na całą jezdnię, łagodne.

    Fakt, dzisiaj się o tym przekonałem. Widać coś musiało być na rzeczy,
    skoro je przerobiono.


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: