    From: "R.M." <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: play frash / play internet na karte
    Date: Wed, 16 Sep 2009 19:47:10 +0200

    Witam,
    jak oni sobie to wyobrazaja? zalozmy mam komorke i wykorzystuje ja do
    prowadzenia rozmow oraz korzystania z internetu

    i teraz tak:

    - posiadajac play internet na karte nie moge wykonywac rozmow glosowych
    - posiadajac play frash, stawki za polaczenia internetowa sa
    astronomiczne, po za tym zrywa polaczenia dokladnie po 20 minutach...
    (dzwoniac do dzialu technicznego dowiedzialem sie ze wlasnie play frash
    jest tak skonstruowany zeby wlasnie zrywalo polaczenie co 20min)

    czyli co mam zrobic aby moc korzystac z rozmow glosowych i miec tani
    internet w play?

    pozdrawiam,
    R.M.