  • Data: 2011-11-11 17:53:46
    Temat: pisanie kompilatora c
    Od: " fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [pisze sobie wlasny kompilator - na razie asembler
    (latwe ale troche mi sie nie chce bo gierki sa bardziej
    widowiskowe w pisaniu i nie wiem czy po pierwszych kotach za
    ploty nie wroce do gierek ) zakladam ze generacje wlasnego
    kodu da sie zrobic i ze wiem jak, linkowanie wywolan do dllek
    tez i ze mw wiem jak, ale niepokoi mnie troche ze nie wiem
    kompletnie jak 'zlinkowac' biblioteki statyczne typu stdlib
    czy w jaki inny sposob to podlaczyc - nie mam pojecia jak
    kompilatory to robia ...
    ktos zna jakies info? czyzby wycinaly funkcje z postaci
    binarnej i wklejaly sobie do binarki?
    czy jakbym napisal kompilator to moge uzyc dorzucic
    czyjes biblioteki std c, czy tez musialbym sobie to sam
    jakos napisac? (i jak to sie pisze jak napisac fopen albo
    malloc czy fgetc? przy pomocy winapi?)