  • 21. Data: 2003-09-16 00:59:26
    Temat: Re: ping w iDSL
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    sh95 napisał(a):

    : Jaka wina admina? Daj jakis przyklad jego zlej roboty (nie przecze, moze
    : masz racje) co moze wplywac na takie zle zachowanie lacza.

    To, że admin leń/dupa i nie chce/nie potrafi skonfigurować
    sensownie podziału pasma.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Hey you, Out there in the cold,

  • 22. Data: 2003-09-16 00:59:30
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    RobertR <r...@p...pl> wrote:
    :
    : Ten skrypt sprawdza, czy na centrali jest półka do iDSLa, ale jak
    : mieszkasz 10 km od centrali to nie da rady... life is brutal. Neo/iDSL
    : mają zasięg do 5km max.

    W linii prostej jakies moze 2km - w kazdym razie SDI dziala bez
    zadnych problemow, wiec szanse na dzialanie DSL sa chyba spore...
    ale moze oni wiedza, ze z DSL sa problemy i dla mojego dobra chca,
    bym zostal przy Stabilnym Dostepie do Internetu? :)

    Marek

  • 23. Data: 2003-09-16 00:59:32
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    Grzegorz Czechowski <c...@n...xpam.de> wrote:
    :
    : U mnie owy skrypt wykazał braz zasięgu ... mimo to spróbowałem,
    : zadzwoniłem gdzie trzeba i cóż? iDSL 512 śmiga jak oszalały :)

    Tylko gdzie jest to "gdzie trzeba" :) dla okolic Trojmiasta, bo
    infolinia odsyla do BOK (ze do nich to dopiero jak juz bede mial
    tego DSL-a i bede mial z nim jakies problemy), a BOK jaki jest
    kazdy widzi... Moze jak zamowie Neo na miesiac za 1,07 (a potem
    zrezygnuje, bo musze miec staly IP - jednak dzieki temu jakosc
    linii bedzie juz sprawdzona) to sie ktos odezwie?

    Marek

  • 24. Data: 2003-09-16 16:03:03
    Od: Grzegorz Czechowski <c...@N...xpam.de>

    On Tue, 16 Sep 2003 00:59:32 +0000 (UTC)
    s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz) wrote:

> [...]
    > zrezygnuje, bo musze miec staly IP - jednak dzieki temu jakosc
    > linii bedzie juz sprawdzona) to sie ktos odezwie?

    Dzwoniłem do BOK'u, bardzo miła pani wciskała mi, że dla iDSL możliwości
    nie ma, ale bardzo natrętnie namawiała mnie na neostrade (co już dalo do
    myślenia) nie mogła zrozumieć, że potrzebuję stałe IP. Kiedy zadałem jej
    pytanie dlaczego nie można iDSL, a z neo nie ma problemów (bo to w
    sumie bardzo podobne warunki na cetrali jeśli nie te same) nie potrafiła
    mi odpowiedzieć wręcz użyła argumentów "nie, bo nie" to bardzo grzecznie
    poprosiłem numer do obsługi technicznej (mam tam znajomego i na drugi
    dzień był u mnie już ze wszystkimi potrzebnymi papierami do wypełnienia
    tzw. umowa :) ). DSL 512 mam już 2m-ce:)

    --
    Pozdrawiam - G.C(z).
    c...@d...xpam.de

  • 25. Data: 2003-09-16 16:03:10
    Od: "RobertR" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <s...@a...gda.pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:bk5684$lrv$1@alf.amelek.gda.pl...

> [...]
    > ale moze oni wiedza, ze z DSL sa problemy i dla mojego dobra chca,
    > bym zostal przy Stabilnym Dostepie do Internetu? :)

    Fakt, w działanich tpsa czasami trudno dopatrzeć się logiki ;-)
    Jak by się dało, to bym ci oddał tego iDSLa co mi wciskają za kapsel
    od piwa :D

    --
    zdroofka
    Robert Radko