  • 11. Data: 2003-09-14 15:01:31
    Temat: Re: ping w iDSL
    Od: "RobertR" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <s...@a...gda.pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:bjtl0s$t5c$1@alf.amelek.gda.pl...
    > RobertR <r...@p...pl> wrote:
    > :
    > : Zamów sobie na próbę iDSLa na miesiąc - za free oczywiście taki
    test
    > : :)
    >
    > A mozna tak? Bo to testowanie chyba dotyczylo tylko Neostrady...

    Ostatnio sami mnie do tego namawiali, jakoś namolnie chcą mi w firmie
    skasować SDI i wstawić DSLa. Ofert na Neostradę już mni nie składają,
    bo dobitnie stwierdziłem, że potrzebuję stałego IP ;-)

    --
    zdroofka
    Robert Radko

  • 12. Data: 2003-09-14 22:03:06
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "sh95" <s...@W...Portal.pl> napisał(a):

    > na 95%, poniewaz Netia sie do tego nawet przyznala. Te 5 % to
    > szwankujace

    mtr'uje IP z ktorego napisales i nie wyglada to wcale zle:

    Hostname %Loss Rcv Snt Last Best Avg Worst
    1. do-srv.atman.pl 0% 28 28 0 0 0 1
    2. gsr2.oc12.atman.pl 0% 27 27 0 0 1 5
    3. inetia.wix.net.pl 0% 27 27 2 1 2 3
    4. Netia-gw2-atm12-0-0.inetia.pl 0% 27 27 2 2 3 3
    5. Starogard-gw-atm6-0.inetia.pl 0% 27 27 8 8 10 16
    6. GdynB001MM01.star.bdi.inetia.pl 0% 27 27 34 11 26 57
    7. GdynR004MM01.star.bdi.inetia.pl 0% 27 27 48 16 36 57
    8. 81.210.8.218 0% 27 27 44 23 49 82
    9. ip-213-17-252-214.netia.com.pl 0% 27 27 62 22 92 165

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 13. Data: 2003-09-14 22:03:43
    Od: Paweł Kołodziej <p...@p...org.pl>

    W artykule <bjuddv$d28$1@news.onet.pl> Maciej Machacz napisał(a):

    > A czy ktos przy iDSL 512kbit schodzi ponizej 50ms do routera brzegowego ?

    --- www.onet.pl ping statistics ---
    15 packets transmitted, 15 received, 0% loss, time 14141ms
    rtt min/avg/max/mdev = 24.904/28.699/43.789/4.569 ms

    DSL 512 kbit

    Paweł

  • 14. Data: 2003-09-15 08:34:20
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Moja siec przesiada sie z Netii na Tepse :( ale zamiast 1mbit ma byc 3x
    > 1Mbit. Pytanie jakie macie pingi do WP i Onetu poprzez tepsowskiego DSLa?
    Bo
    > w netii byly momentami fatalne (do 3000ms) - co dziwilo bardzo (szkielet
    > przeciazony). Najfajniej jakby z 3miasta ktos podal.

    jak mieliscie 3sekundowego pinga na symetrycznym łączu od netii, to nie chce
    wiedzieć jaki on będzie na asymetrycznym dslu..... lepiej zatrudnijcie
    porządnego admina bo to nie była wina netii na 100%

    Marcin

  • 15. Data: 2003-09-15 08:34:49
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Kołodziej" <p...@p...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 15 packets transmitted, 15 received, 0% loss, time 14141ms
    > rtt min/avg/max/mdev = 24.904/28.699/43.789/4.569 ms

    Tak myslalem ze cos u mnie jest nie tak ...

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 16. Data: 2003-09-15 08:35:00
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    RobertR <r...@p...pl> wrote:
    : Ostatnio sami mnie do tego namawiali, jakoś namolnie chcą mi w firmie
    : skasować SDI i wstawić DSLa. Ofert na Neostradę już mni nie składają,
    : bo dobitnie stwierdziłem, że potrzebuję stałego IP ;-)

    A ja 2 tygodnie temu wyslalem do BOK (Gdansk, ul. Ogarna) poleconym
    (bo telefon wiecznie zajety, a przy zgloszeniu sie osobiscie, czas
    czekania w kolejce to srednio 2 godziny...) zapytanie o mozliwosci
    techniczne zamiany SDI na DSL (nieoficjalnie wiem, ze sprzet do DSL
    sie pojawil - skrypt "sprawdz zasieg DSL" na www.internetdsl.pl to
    potwierdza). Na razie jeszcze nikt sie w tej sprawie nie odezwal...

    Marek

  • 17. Data: 2003-09-15 15:23:14
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    > mtr'uje IP z ktorego napisales i nie wyglada to wcale zle:

    > 9. ip-213-17-252-214.netia.com.pl 0% 27 27 62 22 92
    165

    Trafiles akurat na dobry moment, bo to wszystko zalezy od chwili, czasem
    jest tak dobrze jak widzisz, a czasami na prawde paskudnie, np wczoraj (w
    niedziele) pod wieczor ping do wp mialem na poziomie 2200ms. Na prawde to
    zalezy od momentu, skopac sie potrafi w ciagu pol godziny. W tej chwili do
    WP mam sredni 273ms i wszystko chodzi ok. Nie ma reguly, kiedy jest dobrze a
    kiedy zle, no... najczesciej kolo polnocy jest najgorzej, ale to tez nie
    zawsze.

    Dziekuje wszystkim za wyniki
    pozdrawiam
    sh95

  • 18. Data: 2003-09-15 15:33:42
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bk2pkh$b5n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wiedzieć jaki on będzie na asymetrycznym dslu..... lepiej zatrudnijcie
    > porządnego admina bo to nie była wina netii na 100%

    Jaka wina admina? Daj jakis przyklad jego zlej roboty (nie przecze, moze
    masz racje) co moze wplywac na takie zle zachowanie lacza. Przygotowalem ze
    stronki www.traceroute.pl statystyke traceruty, jest dostepna tu:
    http://speednet.com.pl/~bartek/troute1.txt
    Moze ktos inne wnioski stad wyciagnie, niz te, ze to wina Netii :)
    Routerek u nas jest nowiutki i chyba ok, Linuxowy na P4 2.0Ghz z 512MB ramu.
    Userow niby sporo, ale zwykle jednoczesnie nie wiecej niz 40.

    Przypomne tylko, ze tak nie jest zawsze, czasem jest bezproblemow, bez strat
    pakietow i ping okolo 100-200ms.

    sh95

  • 19. Data: 2003-09-15 18:06:28
    Od: "RobertR" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:bk3kpp$4b2$1@alf.amelek.gda.pl...

    > sie pojawil - skrypt "sprawdz zasieg DSL" na www.internetdsl.pl to
    > potwierdza). Na razie jeszcze nikt sie w tej sprawie nie odezwal...

    Ten skrypt sprawdza, czy na centrali jest półka do iDSLa, ale jak
    mieszkasz 10 km od centrali to nie da rady... life is brutal. Neo/iDSL
    mają zasięg do 5km max.

    --
    zdroofka
    Robert Radko

  • 20. Data: 2003-09-15 20:03:28
    Od: Grzegorz Czechowski <c...@N...xpam.de>

    On Mon, 15 Sep 2003 08:35:00 +0000 (UTC)
    s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz) wrote:

> [...]
    > sie pojawil - skrypt "sprawdz zasieg DSL" na www.internetdsl.pl to
    > potwierdza). Na razie jeszcze nikt sie w tej sprawie nie odezwal...

    U mnie owy skrypt wykazał braz zasięgu ... mimo to spróbowałem,
    zadzwoniłem gdzie trzeba i cóż? iDSL 512 śmiga jak oszalały :)

    --
    Pozdrawiam - G.C(z).
    c...@d...xpam.de