  • Data: 2011-01-31 19:09:16
    Temat: pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
    Od: <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy da się włączyć obsługę tunera ferguson ariva 100E na "dziadowskim"
    pilocie uniwersalnym?

    Dokładniej: Jest pilot uniwersalny po 15zł.
    Jedyne oznaczenie na nim to RC5. Chyba ten:
    http://zuhkomtel.pl/p552,pilot-uniwersalny-uet-rc5.h
    tml
    Programuje się go "kodami cyfrowymi". Obsługuje dość dużą liczbę urządzeń,
    ale arivy nie widzę na liście.
    Może Ariva jest z czymś zgodna?
    Wkurza mnie konieczność szukania 2 pilotów gdy chcę wyłączyć "zestaw".

    Mam też Logiteha Harmony coś tam, ale dla mnie to jest przerost formy nad
    treścią - za dużo trzeba kombinować, żeby przełączyć TV/tuner. W dodatku nie
    ma łatwo rozpoznawalnego przycisku POWER.

    pozdrawiam

    pitpull