  • 1. Data: 2015-07-11 11:50:29
    Temat: pilot Mitsubishi Space Star
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pilot centralnego zamka Mitsubishi Space Star

    Kolega wyprał pilota, aż PCB sie zazielenił. Teraz mnie męczy żeby coś
    poradzić. Pilot umyty. LED zaświeca się na jakiś tam czas, niezależny
    od czasu naciśniecia guzików, jeden raz na każdy przycisk LOCK UNLOCK.

    Patrzyłem oscyloskopem paczka wychodzi ze scalaka. Zrobiłem odbiornik
    432MHz paczka przelatuje po w.cz. Sygnał silniejszy od moich pilotów a
    drzwi gadzina nie otwiera.

    Pilot się zresetował? Kody nie pasują? Przecież to scenariusz wymianay
    baterii (chyba?)

    Samochodu kolega nie prał.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-07-12 12:03:54
    Temat: Re: pilot Mitsubishi Space Star
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Jul 2015 11:50:29 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Pilot się zresetował? Kody nie pasują? Przecież to scenariusz
    wymianay
    > baterii (chyba?)
    > Samochodu kolega nie prał.

    Jeśli krok kodu się rozjechał (poza dopuszczalny margines) niektóre
    samochody mają funkcję ponownej synchronizacji np. poprzez włożenie
    klucza do stacyjki do pozycji acc i wciśnięcie przycisku otwarcia
    drzwi.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-07-13 22:05:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

> [...]
    > samochody mają funkcję ponownej synchronizacji np. poprzez włożenie
    > klucza do stacyjki do pozycji acc i wciśnięcie przycisku otwarcia

    Ten sposób tutaj nie zadziałał. Zadziałał jednak inny, znaleziony w
    necie.

    Trzeba wsiąść do samochodu. Zamknąć centralny przyciskiem na drzwiach.
    Rozpołowić pilota na tyle żeby baterie straciły kontakt. Nacisnąć na
    pilocie i trzymać czerwony, prawy, guzik LOCK i zatrzasnąć obudowę
    pilota.

    Jest to troche karkołomne bo pchając guzik wypada pcb z pilota ale po
    którymś razie się udaje.

    Włala.

    --
    Piotrek