  • 11. Data: 2015-12-06 15:20:24
    Temat: Re: piła i odkurzacz i USB to cat5
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> napisał w wiadomości
    news:n3v9fq$tgf$1$michal@news.chmurka.net...

> [...]
    > Modele, które mamy kosztują w okolicach tysiąca zł i co ważniejsze nie
    > są już produkowane. Na eBay kupiłem kabelki o podobnej funkcjonalności
    > ale niestety nie działają jak te popsute. Znaczy myszkę można podłączyć
    > (testowaliśmy 10m kabelek sieciowy), ale już interaktywnej tablicy nie
    > bardzo - przy kablu dłuższym niż metr komputer nie rozpoznaje tablicy.
    >
    > Pytanie - czy ktoś z Was zna i może polecić takie urządzenie? Takie żeby
    > działało do ok 15 metrów i nie kosztowało tysiąc zł. Aha! te
    > konwertery, które mamy nie mają zewnętrznego zasilania - są zasilane z

    http://www.dipol.com.pl/przedluzacz_usb_po_skretce_k
    omputerowej_M1680.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2015-12-06 15:31:56
    Od: s...@g...com

    użytkownik yabba napisał:

    > http://www.dipol.com.pl/przedluzacz_usb_po_skretce_k
    omputerowej_M1680.htm

    Czyli jednak w środku siedzi transformatorek
    https://projectgus.com/2013/03/anatomy-of-a-cheap-us
    b-ethernet-adapter/

    Dziwna cena, u jednych 4USD, gdzie indziej 200USD.

  • 13. Data: 2015-12-06 18:46:49
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 06/12/2015 o 14:20, yabba pisze:

    > http://www.dipol.com.pl/przedluzacz_usb_po_skretce_k
    omputerowej_M1680.htm

    Dziękuję bardzo. Używałeś może tego? Kupiłem na eBay dwa komplety
    wyglądające tak samo i kosztujące także mniej więcej tyle co ten z
    linku. Niestety jak pisałem wcześniej to nie był dobry zakup.

    --
    The Mis'

  • 14. Data: 2015-12-06 19:17:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    >>> http://allegro.pl/filtr-sieciowy-listwa-zasilajaca-m
    aster-slave-5m-i5791000742.html

    > W Lidlu rok, dwa temu była listwa master-slave z bolcami. Kwestia
    > poszukania, pewno się na taką trafi.

    Z bolcami:
    Acar ECO Plus, EAN: 5904743386306

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2015-12-06 19:21:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-06 o 18:46, Michal M. Lechanski pisze:

> [...]
    > wyglądające tak samo i kosztujące także mniej więcej tyle co ten z
    > linku. Niestety jak pisałem wcześniej to nie był dobry zakup.

    Co to znaczy "wyglądające tak samo"? Chyba nie piszesz o schemacie? ;)

    Na ebayu można kupić i chińską tandetę czy nawet atrapę i dobrą rzecz.

    Natomiast to, co Dipol sprzedaje, to działa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2015-12-06 20:19:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > wyglądające tak samo i kosztujące także mniej więcej tyle co ten z
    > linku. Niestety jak pisałem wcześniej to nie był dobry zakup.

    Nie używałem. Ale DIPOL to taki dostawca, że problematyczne sprzęty szybko
    usuwa ze swojej oferty. Masz 95% szans, że to co kupisz będzie działać tak
    jak w opisie.

    Ja używałem sporadycznie 2 przedłużaczy aktywnych po 5 metrów połączonych w
    szereg, razem 10 metrów. Plus rozgałęziacz USB. Kupione w najbliższym
    sklepie komputerowym, nie znam nawet marki nalepionej na obudowie. :)
    Działało z klawiaturą i myszką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-12-07 22:10:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > konwertery USB do ethernet

    To sie da zrobić softwareowo:

    http://usbip.sourceforge.net/

    Jesli masz normalny OS to zero problemu. Jeśli masz Windowsa to diabli
    wiedzą, ale są inne projekty tego typu.

    Po drugiej stronie montujesz jakiegoś raspberry pi i po sprawie.
    ---
    Jak je...nie dobry OS na raspberry to ... no nie w kij pierdział tylko f
    marchefkem

  • 18. Data: 2015-12-08 19:49:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-07 22:10, re wrote:
    > Jak je...nie dobry OS na raspberry to ... no nie w kij pierdział tylko f
    > marchefkem

    Możesz to przetłumaczyć na coś zrozumiałego czy tylko zwiększasz
    entropie internetu z nudów?

  • 19. Data: 2015-12-12 15:38:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > no a przecież taki M-Slave układ to chyba dość łatwo zrobić średnio
    > rozgarniętemu elektr(y)/oni/kowi?

    To nie jest kwestia, czy latwo, tylko ile klient zaplaci...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 20. Data: 2015-12-16 19:48:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    On 2015-12-07 22:10, re wrote:
> [...]
    > marchefkem

    Możesz to przetłumaczyć na coś zrozumiałego czy tylko zwiększasz
    Jak czegoś nie zrozumiałeś to po co wyciąłeś cytat ?