  • Data: 2010-05-11 23:04:28
    Temat: pierwsza powazniejsza gleba - uwazajcie
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z poltorej godziny temu. Wracalem, niestety chyba zbyt malo spokojnie
    do domu. Z retrospekcji wynika (malo pamietam z samego lotu) ze
    zaliczylem shimmy na wlazie sciekowym na srodku dlugiego progu
    zwalniajacego, na ktory byc moze wlecialem ciut za szybko. Efekt high-
    side + spory szlif po asfalcie. Tex dal rade prawie do konca. Kurtka,
    kask do zlomu, motocykl sie jutro okaze w jakim dokladnie stanie, na
    pewno poszly obie klamki, manetki (sterownik grzania), reflektor -
    ktory juz nie patrzy tam gdzie mial ale nadal caly (zrysowany), gmole
    mocno uratowaly silnik ktory wydaje sie ok. Lekko w dupe dostaly
    plastiki. Poszla plyta top case'a (wyglada na to ladowalem na ogonie).
    Ogolnie motocykl wyglada nienajgorzej. Ja jak kretyn na typowa jazde
    dookola komina polecialem w spodniach, w ktorych chwile wczesniej
    wrocilem z pracy - efektem jest dosc mocno poobcierane ale nadal cale
    kolano (kolana), ze spodni juz raczej nikt niczego sensownego nie
    uszyje.

    Tyle o stratach. Mojego kretynizmu latania w zwyklych portkach nic nie
    usprawiedliwia, tym bardziej ze zawsze bylem oredownikiem latania w
    pelnych 'ciuchach', ale to byla 'taka krotka traska'... Tak czy
    inaczej mialem kupe szczescia, czego Wam przede wszystkim zycze, ale w
    pierwszej kolejnosci - ROZWAGI ! Na uwage zasluguje fakt ze lecialem
    razem z laptopem zinkubowanym w plecaku axio. Plecak juz sie do
    niczego nie nada - ale laptop jest caly, rowniez w mocnym stopniu
    zamortyzowal moj upadek. Przydal sie :)

    Tak czy inaczej - dalem dupy.
    Wiem jak to jest z tymi apelami :) ale prosze, uwazajcie na siebie. To
    byl zajebiscie zwyczajny dzien, pusta droga, normalny powrot do domu.

    --
    Jadu
    ER-5 Blau(sponiewierana)