  • 21. Data: 2010-06-25 22:07:24
    Temat: Re: [piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    VW T2 Westfalia
    VW 1302 Cabrio w oryginale
    Citroen Xantia V6 automat

    I wystarczy :-)

  • 22. Data: 2010-06-25 22:10:13
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 25-06-2010 o 18:40:38 Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    Może to nie samochód...

    ale chciałbym pojeździć autobusem komunikacji miejskiej ;)

    oraz coś terenowego, może być rupieć, ale z rurami i bym wszystkich
    cfaniaków co się wpychają rysował hehe

  • 23. Data: 2010-06-25 22:16:30
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może to nie samochód...
    >
    > ale chciałbym pojeździć autobusem komunikacji miejskiej ;)
    >
    > oraz coś terenowego, może być rupieć, ale z rurami i bym wszystkich
    > cfaniaków co się wpychają rysował hehe

    Fakt ja tez bym pojezdzil autobusem.

    Hmm ostatnio ogladalem odcinek TG jak jezdzili autobusami po torze
    rallycross.

    PZDr
    Adam

  • 24. Data: 2010-06-25 22:16:52
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > to ja sie pochwale czym udalo mi sie pojezdzic
    > wszystkie oczywiscie "na leniuchu" bo "na patyku" nie lubie ;)
    > Audi RS6
    > ale nic nie przebija RS6...
    > od czasu przejazdzki RS-em swiat stał sie inny :)

    ja jechałem (niestety jako pasażer... choć może to i lepiej?) poprzednim
    modelem RS6 po lekkim modzie na 520KM, właściciel kupił go sobie, żeby się
    ścigać z motorami o_O

    brat

  • 25. Data: 2010-06-25 22:43:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-25 18:40, Adam Szewczak pisze:
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.
    >
    > Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

    Za to ja mam tyle myśli, że w ułamku sekundy zapominam.
    To co nie da mi spokoju, a więc nie zapomnę:
    BMW - dwie 1-ki tzn. M1, Z1
    Astonów sztuk kilka (Vanquishem kawałek jechałem, niestety tylko jako
    pasażer).
    Prosiaczki - GT2, GT3 i stare 959.
    Ferrari - 512TR
    P. 908HDi FAP. :P
    R. Megane R26 F1 - to mi się marzy w posiadanie wziąć.
    R. Clio V6
    Citroen DS i C6
    R. VelSatis 3.5 V6 - z tym to się chyba uśmiechnę do pewnego grupowicza ;)
    Chevy Corvette - Stingray, ZR1 (C4 z 1989r).
    I jakaś sensowna ciężarówka z tych dużych, hamerykańskich.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-06-25 23:12:55
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    p0li <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > faaacet - ja na tym kurs na prawko robiłem
    >
    > i egzamin też :D

    To ja na egzaminie (2000 rok) trafiłem na ostatnie
    uno, trójka mi wchodziła zamiast jedynki, ale nie gasło
    przy ruszaniu spod świateł - pierwszy i jedyny raz w uno :)

    a jechałem 2 maluchami:
    jeden chyba produkcja: ~1975, "klasyk" - z 5..7km
    i drugi okolice ~92 - z 1000 metrów :). ten pierwszy to masakra ^2.

    Jako pasażer jeździłem też ale nie pamiętam za bardzo,
    huk był tyle wiem :)

    pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-06-25 23:39:19
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-06-25 22:16, bratPit pisze:

    > ja jechałem (niestety jako pasażer... choć może to i lepiej?) poprzednim
    > modelem RS6 po lekkim modzie na 520KM, właściciel kupił go sobie, żeby
    > się ścigać z motorami o_O
    Znaczy aż tak fajny on jest? Warto kupić coś takiego, w cenach
    ~65-70tys? (bo takie na alledrogo widzę)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 28. Data: 2010-06-25 23:50:02
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec

    Holden EFIJY, najlepiej dwa ;)

  • 29. Data: 2010-06-26 00:25:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Grejon pisze:

    > Całkiem możliwe. Moi rodzice zaczęli od Dużego w 1980. Nigdy nie mieli
    > malucha :) Ja Maluchem jechałem raz albo 2 jako pasażer :)

    Jako pasażer to jeździłem, nawet kiedyś w rajdówce 126p siedziałem na
    siedzeniu pilota na treningu.
    Ale nigdy nie kierowałem :)

  • 30. Data: 2010-06-26 00:46:07
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-06-26 00:25, Tomasz Pyra pisze:

    > Jako pasażer to jeździłem, nawet kiedyś w rajdówce 126p siedziałem na
    > siedzeniu pilota na treningu.
    > Ale nigdy nie kierowałem :)
    No to polecam wybrać się na jakieś go-carty, po dociążeniu gokarta tak z
    300kg i zmianie opon na rolnicze, uwzględnieniu braku
    wentylacji/ogrzewania, dodaniu 5cm nad głową dachu z opadającą
    podsufitką - będziesz jeździł jak w maluchu ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173