  • 11. Data: 2010-05-05 02:34:06
    Temat: Re: [piatkowo] noweczka z Niemiec
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 May 2010 22:56:00 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >Człowieku, to auto jeździ po Polsce kilkanaście lat. Wiesz co się
    >sprowadzało w okolicach połowy lat 90-tych? Im bardziej rozbite, tym
    >większy był zarobek.

    Znowu nie przesadzaj - czesc owszem tak, ale sporo ludzie dla siebie
    sprowadzali i patrzyli zeby zbyt uszkodzone nie bylo.

    >Mój brat był wówczas blacharzem i to z czym ludzie
    >do niego przyjeżdżali jeżyło włos na głowie. Powiedzenie "Panie, powiedz
    >pan chociaż co to za marka, bo jakbym nie klepał, to mi przystanek
    >wychodzi." nie wzięło się znikąd.

    A jednak jak widac na zalaczobym obrazku ten przystanek przejezdzil
    jeszce kilkanascie lat.

    [no chyba ze wcale nie, i tylko numery z niego zostaly :-)]

    J.

  • 12. Data: 2010-05-05 08:53:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jasne, Niech gołota wyskoczy na solo z bartoszewskim. Też wszystkich wynik
    > zaskoczy.

    no ale co to zmienia? ludzie tak właśnie myślą, duże=bezpieczne, małe=
    niebezpieczne, tymczasem okazuje się, że prawda bywa różna,

    brat

  • 13. Data: 2010-05-05 08:54:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    J.F. pisze:

    > A jednak jak widac na zalaczobym obrazku ten przystanek przejezdzil
    > jeszce kilkanascie lat.
    >
    > [no chyba ze wcale nie, i tylko numery z niego zostaly :-)]
    >
    > J.

    I tak bym raczej obstawiał - że jest tu tak jak z beczkami w pewnych
    latach, że beczki na starych numerach a wyglądające dość ładnie - sztosy
    były w tym wypadku na porządku dziennym.
    Pewnie później było to samo z baleronami ;)

    Generalnie ładnego balerona 300D a lepiej 300TD to można jeździć jeździć
    i jeździć :)

    Podobnie jest z garbusami - znaleźć egzemplarz z oryginalnymi numerami
    to ze świecą szukaj - większość meksyki z lat 60tych zeszłego stulecia ;)

    Pozdrawiam !!

  • 14. Data: 2010-05-05 09:08:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 23:12:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Ja tam wolę mniejsze, francuskie i bezpieczniejsze. :P

    Nie każdego stać na 3 samochody... :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-05-05 13:44:00
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Człowieku, to auto jeździ po Polsce kilkanaście lat.

    Czyli przeszło już kilkanaście przeglądów technicznych i przynajmniej kilka
    albo kilkanaście razy jechał za nim radiowóz.
    Wniosek - diagności i policja są ślepi.

  • 16. Data: 2010-05-05 15:55:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czyli przeszło już kilkanaście przeglądów technicznych i przynajmniej
    > kilka albo kilkanaście razy jechał za nim radiowóz.
    > Wniosek - diagności i policja są ślepi.

    Nie, ci pierwsi robią ilość nie jakość bo jak by taki diagnosta wywalił 50%
    aut które do niego przyjadą to by go właściciel stacji wywalił z roboty, a
    ci drudzy wolą stać w krzakach.

  • 17. Data: 2010-05-05 17:26:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "bratPit" <k...@o...pl> wrote in message

    > dokładnie, ładnie to widać na przykładzie crash testu zrobionego przez top
    > gear, bodaj volvo 960 vs renault modus, wynik niektórych może mocno
    > zaskoczyć,

    Nie Top Gear tylko Fifth Gear i w tym tescie jakos nigdzie nie mozna sie
    dopatrzyc silnika pod maska w tym Volvo .

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-05-05 20:10:45
    Temat: Re: noweczka z Niemiec
    Od: amos <g...@g...com>

    On 4 Maj, 22:51, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Napotkane dzis w DC
    W zyciu bym nie wsiadl do takiego autobusu ;)

    --
    amos

  • 19. Data: 2010-05-06 20:40:20
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    wytłumacz mi w jakim celu ktos sobie zrobił taki wydeszek??
    http://picasaweb.google.pl/Pawel.DoQ/Wydech#

    L.W.

  • 20. Data: 2010-05-06 22:32:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Lukasz W. pisze:
    > wytłumacz mi w jakim celu ktos sobie zrobił taki wydeszek??
    > http://picasaweb.google.pl/Pawel.DoQ/Wydech#

    Nie mam pojecia, ale też mi się spodobał :)

    Pozdrawiam
    Pawel