  • 20. Data: 2010-02-27 15:51:44
    Temat: Re: [piatkowo] dziury w drodze...
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Brzezi napisal(a):

    > To jak juz tak dopatrzyles sie uzywania wycieraczek, to dopatrz sie jeszcze
    > ze szyba nie jest czysta...

    szczyt czystości to nie jest, ale mycie jej nic nie poprawia. To po prostu
    taki odruch - myć co jakiś czas niezależnie od stanu szyby.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 22. Data: 2010-02-27 21:25:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zbylut wrote:

    > widzę że kierowca ma popularny także w Polsce nawyk mycia czystej szyby
    > co parę minut.

    Na filmie tak to wygląda, w rzeczywistości pewnie ledwo co było widać.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-02-27 22:22:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 14:27:09 +0100, trader napisał(a):
    > Jestes twardy :D. Ja zawrocilem, nie odwazylem sie :-)

    Nie taki twardy, podniosłem zawieszenie na max i jechałem po śladach
    dostawczaka :) Choć w pewnym momencie niemal zwątpiłem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2010-02-27 22:25:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > Jestes twardy :D. Ja zawrocilem, nie odwazylem sie :-)

    O, jeśli ktoś się zastanawia jak wygląda owa ulica - tu mała próbka:

    http://www.dziennik.krakow.pl/pl/region/krakow/99508
    2-portowa-sparalizuje-podgorze.html

    Ale to spoko zdjęcie, w czwartek było zdecydowanie gorzej + mnóóóstwo wody
    ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2010-02-28 00:26:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:08:40 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Nieprawda, wygląda znacznie gorzej :) Przedwczoraj się odważyłem nią
    > pojechać, nie zważając na głosy że jest dziurawa... Mało się nie utopiłem.
    > Dobrze że jechałem za jakimś dostawczakiem, który badał teren ;)

    E, tam, ja to zagłębienei znam na pamięć :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 26. Data: 2010-02-28 09:38:02
    Od: "trader" <t...@t...eu>

    > Nie taki twardy, podniosłem zawieszenie na max i jechałem po śladach
    > dostawczaka :) Choć w pewnym momencie niemal zwątpiłem...

    Ja spasowalem jak zobaczylem astre3, ktora jechala przedemna... Starszy Pan
    w kapeluszu, zlapal sie kierownicy i DODAL gazu ( przed tym wielkim jeziorem
    mniej wiecej w polowie Portowej ). Astra wpadla jak amfibia z predkoscia ok
    50km/h w ta wode i byla coraz glebiej podskakujac przy okazji na
    dziurach/kamieniach jak pileczka do tenisa :D.

    Chyle przed nim czola :> Zastanawialem sie tylko czy wyjedzie.. bo bylo
    kilka opcji
    - urwane kolo ?
    - utopione auto...
    albo urwane kolo i utopione auto :)

  • 27. Data: 2010-02-28 09:49:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Feb 2010 21:25:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
    >O, jeśli ktoś się zastanawia jak wygląda owa ulica - tu mała próbka:
    >http://www.dziennik.krakow.pl/pl/region/krakow/9950
    82-portowa-sparalizuje-podgorze.html

    Ale to asfalft taki pofaldowany, czy snieg tak nierowno wytopiony ?

    J.

  • 28. Data: 2010-02-28 10:30:49
    Od: "trader" <t...@t...eu>

    > Ale to asfalft taki pofaldowany, czy snieg tak nierowno wytopiony ?

    Tam sa takie kratery.

  • 29. Data: 2010-02-28 13:06:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 09:38:02 +0100, trader napisał(a):

> [...]
    > 50km/h w ta wode i byla coraz glebiej podskakujac przy okazji na
    > dziurach/kamieniach jak pileczka do tenisa :D.

    No jak się tam zna konfigurację dna, to IMO lepiej jest pojechać rozpędem.
    No chyba, że się mai diesla ;)

  • 30. Data: 2010-02-28 13:07:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 09:49:31 +0100, J.F. napisał(a):

    082-portowa-sparalizuje-podgorze.html

    > Ale to asfalft taki pofaldowany, czy snieg tak nierowno wytopiony ?

    Jarek, ta Portowa, to iloczyn wszystkich wrocławskich dziur ;)
    Tam są dziry, to tego przejazd kolejopwy (nieczynny), ponadto betoniarnia i
    w efekcie co większe dziury 'łatali' betoniarze z resztek betonu, jakie im
    zostały. Oczywiście co zima, to te łaty wylatują i w efekcie masz dziurska
    na 30-40cm głębokości.