  • 21. Data: 2018-04-27 18:00:58
    Temat: Re: [piątkowo] WSK 125
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-04-27 10:36:23 niejaki Jacek napisał:
    > W dniu 27.04.2018 o 10:14, Maciek pisze:

    > Ja już mam okres fascynacji zabytkami techniki za sobą i aktualnie
    > chętnie sprzedam Simsona SR2 rocznik 1958 po renowacji bez papierów za
    > jedyne 1 tys.
    > Zabawa była fajna, ale się znudziła, jak wszystko na tym świecie.
    > Jacek

    jak to jeszcze aktualne to pingnij na priva - możliwe że będe miał klyęta

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 22. Data: 2018-04-27 18:24:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.04.2018 o 18:00, p0li pisze:
    > jak to jeszcze aktualne to pingnij na priva - możliwe że będe miał klyęta
    Dobrze, ale skonsultuję z synem, bo to w zasadzie jego maszyna. Ja
    robiłem tylko za mechanika. Wraca do domu w następny piątek, to pogadamy.
    Jacek

  • 23. Data: 2018-04-27 20:04:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2018 16:16:45 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Ale w motoryzacji na radykalny spadek cen nie liczył bym.

    Może tak być, ale nic, w najgorszym wypadku poskładam sobie coś z części,
    bo np. sam silnik wsj 125 łatwiej trafić... albo rozejrzę się za MZ, albo
    jakimś 4-suwem z Włoch...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2018-04-28 00:59:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 10:14, Maciek pisze:

    [ciach pierdy NTG]
    Kurwa!
    Przybywa debili, dla których usenet jest nie do ogarnięcia zupełnie.
    Jeden debil zamiast na grupie motocyklowej dyskutować o motocyklach,
    postanawia takie dyskusje toczyć na grupie o samochodach. Inny debil
    podróże autokarowe relacjonuje na grupie o rowerach, następny debil na
    grupie elektronicznej ubolewa nad brakiem znajomości zegarków
    wskazówkowych u młodzieży w Wielkiej Brytanii, kolejne debile o polityce
    dyskutują na pręgierzu, itd...
    Już chyba wiadomo, dlaczego w Polsce jest tyle wypadków? :/
    "Debil na górze, debil na dole..." /Wielka wsypa/
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2018-04-28 01:22:15
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 28.04.2018 o 00:59, Akarm pisze:
> [...]
    > dyskutują na pręgierzu, itd...
    > Już chyba wiadomo, dlaczego w Polsce jest tyle wypadków? :/
    > "Debil na górze, debil na dole..." /Wielka wsypa/

    A kolejny debil wylewa swoje żale na temat upadku usenetu, na grupie
    samochodowej.
    To dopiero debil!

    --
    Kaczin

  • 26. Data: 2018-04-28 11:06:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Apr 2018 00:59:34 +0200, Akarm napisał(a):

    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Idź sobie do KF-a, tam będziesz miał czas przemysleć swoje postępowanie.

    PLONK

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 27. Data: 2018-04-29 08:29:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-28 o 00:59, Akarm pisze:
> [...]
    > Już chyba wiadomo, dlaczego w Polsce jest tyle wypadków? :/
    > "Debil na górze, debil na dole..." /Wielka wsypa/

     A kolejny debil zamiast wyżalać się na pręgierzu to pisze bzdury na
    grupie samochodowej nie wiedząc, że motocykl to także pojazd samochodowy.

  • 28. Data: 2018-04-30 15:56:38
    Od: b...@g...com

    > Dolicz koszt 4 garazy to ci przejdzie.

    i OC

  • 29. Data: 2018-04-30 16:56:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 15:56:40 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:

    > i OC

    Z ciekawości sprawdziłem w aviva
    FSO1500, 1978rocznik, OC ok 490zł
    Tragedii więc nie ma

  • 30. Data: 2018-04-30 17:21:56
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-04-27 18:24:09 niejaki Jacek napisał:
    > Dobrze, ale skonsultuję z synem, bo to w zasadzie jego maszyna. Ja
    > robiłem tylko za mechanika. Wraca do domu w następny piątek, to pogadamy.
    > Jacek

    nie pali się
    --
    P0zdrawiam