  • 11. Data: 2018-04-27 13:51:41
    Temat: Re: [piątkowo] WSK 125
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:7064f0d5-2237-4022-9783-aa52c7a3284d@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 12:03:15 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Nic nie muszę doliczać.
    >Tam gdzie wtedy mieszkałem mogłem pod dachem z 10aut trzymać.
    >W sumie do teraz mógłbym bo to rodzinna nieruchomość i bywam tam
    >regularnie

    To trzeba kupic 4 stare VW lub mercedesy i zakonserwowac :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-04-27 14:34:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 13:52:06 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To trzeba kupic 4 stare VW lub mercedesy i zakonserwowac :-)

    Fiatom wierny jestem;)
    Multiple mam
    Może ona godnej starości doczeka u mnie

  • 13. Data: 2018-04-27 15:19:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-27 10:14, Maciek wrote:
    > Chciałem sobie kupić, ale po wejściu na allegro itp. odeszła mi ochota -
    > ludzie powariowali z cenami i chcą po 1-2 tysiące za złom do remontu bez
    > papierów albo 3-4 za jeżdżący egzemplarz z papierami.
    > Czy to sie jakiś kultowy sprzęt zrobił, czy jak?
    >
    > A jakby ktoś widział gdzieś pod płotem marnujące się 125, proszę o cynk.

    kazde 125 w miare na chodzie i z papierami bedzie przynajmniej 2-3
    tysiace kosztowalo - od kiedy mozna 125 na b jechac to ceny sa jakie sa

  • 14. Data: 2018-04-27 15:22:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    > To trzeba kupic 4 stare VW lub mercedesy i zakonserwowac :-)

    > Fiatom wierny jestem;)
    >Multiple mam

    Hm, czy fiat moze byc kultowy ... proponuje raczej dokupic druga
    Multiple i pare Alf :-)

    >Może ona godnej starości doczeka u mnie

    Ale to chyba najwyzszy czas zakonserwowac :-)

    J.

  • 15. Data: 2018-04-27 15:24:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2018 15:19:08 +0200, m4rkiz napisał(a):

    > kazde 125 w miare na chodzie i z papierami bedzie przynajmniej 2-3
    > tysiace kosztowalo - od kiedy mozna 125 na b jechac to ceny sa jakie sa

    2-3 tys. za niezgniłe i z papierami to jeszcze OK, ale taki zestaw to już
    najczęściej żądanie wyższych kwot.
    Dodatkowo dziwi mnie zestawienie z cenami np. malych japończyków. NX15 albo
    cb125s można mieć za te same pieniądze, a przecież nie da się tych sprzętów
    nawet porównać. No po prostu kult jakiś i tyle...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2018-04-27 15:26:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2018 15:22:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > czy fiat moze byc kultowy

    Oj, może. Np mirafiori albo barchetta, albo nawet ritmo. Tego ostatniego
    jest na lekarstwo, entropia zrobiła swoje.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2018-04-27 15:31:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 15:22:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Hm, czy fiat moze byc kultowy ... proponuje raczej dokupic druga
    > Multiple

    Multiple pewnie następną kupie bo 1,9jtd tyo silnik nie do zdarcia
    a i cała Multipla u mnie od 2013 bez poważniejszych awarii. Wygodna, ekonomiczna,
    małoawaryjna, brzydka.
    Tylko już w nowej budzie pewnie będzie po w starej trudno trafić przyzwoity
    egzemplarz ze względu nawiek.

    > i pare Alf :-)
    Alfy nigdy nie miałem- podobnież wszystkie mają w standardzie podgrzewana tylną szybę
    żeby pchającym zimno w łapy nie było;
    )

    > Ale to chyba najwyzszy czas zakonserwowac :-)

    Nie mam w zwyczaju jakiś konserwacji robić
    Szkoda mi czasu

  • 18. Data: 2018-04-27 15:39:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    Alfy nigdy nie miałem- podobnież wszystkie mają w standardzie
    podgrzewana tylną szybę żeby pchającym zimno w łapy nie było;

    Fanboyowi marki nie bedzie to przeszkadzac :-)

    Poza tym ... one tez mialy 1.9jtd :-)

    To chcesz zarobic, czy nie ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-04-27 15:41:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    e.net...
    >Dnia Fri, 27 Apr 2018 15:22:47 +0200, J.F. napisał(a):
    > czy fiat moze byc kultowy

    >Oj, może. Np mirafiori albo barchetta,

    dumnie brzmi ... ale teraz mamy jakies inne :-(

    > albo nawet ritmo. Tego ostatniego
    >jest na lekarstwo, entropia zrobiła swoje.

    A chetni do zaplacenia wyzszej ceny sa ?

    No i zapomnialbym - lancia oczywiscie :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-04-27 16:16:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-27 o 15:24, Maciek pisze:

> [...]
    > cb125s można mieć za te same pieniądze, a przecież nie da się tych sprzętów
    > nawet porównać. No po prostu kult jakiś i tyle...

    Kilka lat temu szalała moda na retro. Nie tylko w motoryzacji.
    Wejdź na alledrogo i zobacz ceny sprzętu audio.
    Byle jaki polski wyrób kosztuje często więcej niż japoński
    sprzęt o dwie klasy lepszy. Największe ceny i moda w
    sprzęcie audio to było do 2015, od tego czasu ceny spadają
    ale powoli i nie na wszystko.

    Ale w motoryzacji na radykalny spadek cen nie liczył bym.