    From: Kernel Panic <n...@l...nope>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: pecet za 5kpln
    Date: Wed, 22 Aug 2012 14:37:52 +0200

    Witam!
    Składam zestaw komputerowy za około 5 kpln, tj pecet, monitor oraz
    myszka i klawiatura. Będzie służyć do programowania, zabawy z Linuxem
    (dużo wirtualnych maszyn), czasami jakiegoś małego CAD-a. Tak więc liczy
    się przede wszystkim pamięć, szybkie cpu, duże i szybkie hdd, grafika
    nie jest istotna. Monitor powinien być full HD, duży, ale kolory, kąty
    paczenia, czas reakcji nie są istotne, więc tu można zaoszczędzić.
    Jako, że będzie to maszyna służbowa, której rozbudowa nie będzie
    finansowana, nie musi być zoptymalizowana pod przyszłą rozbudowę.
    Niestety nie jestem na bieżąco z obecnymi trendami na rynku, dlatego też
    potrzebuję Waszej pomocy, co polecacie? Myślałem o jakimś I7, np 2600k,
    do tego jakaś płyta, gdzie wejdzie więcej modułów - fajnie by było mieć
    32GB ramu. Dysk, co by trochę przyspieszył, złożyć z dwóch w raidzie, np
    po 1,5TB.
    Klawiaturę i myszkę, pomyślałem o czymś najtańszym od Logitecha, powinno
    być ok?

    Pozdrawiam!