  • Data: 2009-03-24 17:11:52
    Temat: pasy nerkowe
    Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bylem dzisiaj w Lidlu i przy okazji zakupu wina (a wina majaniezle w super
    cenach) trafily mi w rece pasy nerkowe.
    Czarne motocyklowe, z wypinana ocieplana podpinka, z odblaskami 3M,
    usztywnieniami z tylu, materialem wzmacnianym teflonem, w 3 rozmiarach.
    Najciekawsza jest jednak cena: 19 zl !
    Co prawda nie kupilem, ale zaraz sie zapakuje w auto i kupie - dla siebie i dla
    kobity. Niech sobie leza w szafie i czekaja na swoj czas.
    Jesli ktos nie ma, a chcial kupic, to mysle ze warto.

    Z.

    Aha - maja jeszcze ladowarki do motocyklowych aku, ale nie wiem jaka cena bo nie
    interesowalem sie.