  • 21. Data: 2013-06-11 20:28:59
    Temat: Re: parametry tranzystora
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kp7g34$qnk$1@node2.news.atman.pl...

    > może Ktoś mi coś doradzić? tak po dłuższym zastanowieniu nie rozumiem
    > teego układu równań, jak on powstaje?
    >
    > prawa kirchoffa mówią, że suma prądów w węźle równa się zeru, że niby skąd
    > to I1 i I2?

    Gdybyś chodził do szkoły to bys wiedział, ze to jedno z praw Kirchoffa. A
    nie "prawa Kirchoffa".
    I wiedziałbyś skąd ten prad.
    Ale to jest ponad twoimi mozliwościami percepcji. Odpuść sobie.

  • 22. Data: 2013-06-11 20:39:55
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    > Ale to jest ponad twoimi mozliwościami percepcji. Odpuść sobie.

    to właśnie jest zawsze pierwsze zdanie w książkach o elektronice... dla mnie
    g... dla ciebie pewnie super...

  • 23. Data: 2013-06-11 21:19:14
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kp7qtk$gj6$1@node1.news.atman.pl...

    > to właśnie jest zawsze pierwsze zdanie w książkach o elektronice... dla
    > mnie g... dla ciebie pewnie super...

    Nie pamiętam takich. Ale podaj jakiś tytuł. Sprawdzimy, czy to prawda czy
    tylko ministerstwo propagandy.

  • 24. Data: 2013-06-11 21:33:03
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    > Nie pamiętam takich. Ale podaj jakiś tytuł. Sprawdzimy, czy to prawda czy
    > tylko ministerstwo propagandy.

    analiza i synteza układów aktywnych liniowych, co powinna twoim zdaniem
    zawierać, a co zawiera?

  • 25. Data: 2013-06-11 21:35:56
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    podstawowe układy elektroniczne, no podejrzewam, że to dla Ciebie TOP...

  • 26. Data: 2013-06-12 10:22:54
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kp7u18$jv9$1@node1.news.atman.pl...

    > analiza i synteza układów aktywnych liniowych, co powinna twoim zdaniem
    > zawierać, a co zawiera?

    To nie o propagandę mi idzie ale o konkretny tytuł. Napisałem prosto: "Ale
    podaj jakiś tytuł. Sprawdzimy, czy to prawda czy tylko ministerstwo
    propagandy."

    Wyszło na to, że to tylko twoja propaganda, czyli Gow.. prawda.
    Jestes typowim pisuarowym mącicielem.

  • 27. Data: 2013-06-12 10:23:29
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kp7u6l$k42$1@node1.news.atman.pl...
    > podstawowe układy elektroniczne, no podejrzewam, że to dla Ciebie TOP...

    Nie, zaliczyłem na 4,5 na 4 roku elektroniki.

  • 28. Data: 2013-06-12 16:03:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie, zaliczyłem na 4,5 na 4 roku elektroniki.

    to były tytuły książek... mam jeszcze the design of cmos radio frequency
    integrated circuits... no to dopiero topowa pozycja, na 1000 stron autor
    zapisał może 10 wzorów... pewnie Ci się spodoba...

    a skoro już trafiłem na piątkowego abiturienta to weź mi wyjaśnij na którym
    roku poznaje sie problem z mojego pierwszego posta... bo może ja nie
    uważałem, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć...

  • 29. Data: 2013-06-12 16:36:42
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    albo to rezonatory i generatory kwarcowe... top nad topy...

  • 30. Data: 2013-06-12 16:42:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    próbowałem sprzedać to g... nikt nie chciał kupić... ludzie mają nosa... ja
    niestety nie...