    From: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: padające jak muchy świece i kable zapłonowe
    Date: Mon, 21 Nov 2011 12:15:06 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Regularnie wymieniam juz kable i swiece w starym punciaku i nie moge
    dojsc do tego co sie dzieje......

    Zaloze nowe - wszystko pieknie chodzi przez jakies 1000-2000km a potem
    zaczynają się przebicia do głowicy (prawie zawsze w tym samym miejscu -
    w poblizu 'fajki'). Kable i polskie i zagramaniczne (ngk). swiece ngk ze
    3 razy a teraz champion.

    lata na gazie

    poradzcie cos bo juz mi sie pomysly koncza.... chyba zamowie iskry gaz
    bo dobrze sobie radzily i dobrze je wspominam (ostatnim razem mialem je
    z 30-40kkm temu).

    moze zmniejszac dystans pomiedzy elektrodami? obilo mi sie o uszy ze
    powietrze+gaz ma wieksza rezystancję ale zeby az tak?

    dystans pomiedzy elektrodami to z 1mm a pomiedzy rdzeniem kabla a
    głowicą to z 20mm strzelam. Cewka jedna nowa druga stara (wymieniona ze
    3 lata temu).

    pacjent to punto 1.2 benzyna+gaz (na gazie ok 200kkm, wczesniej nie
    zaprzatalem sobie w ogole glowy wymiana swiec czy kabli - bylo cacy).
    rocznik 1997, problem wystepowal przed remontem (panewki, pierscienie o
    ktorych sie rozpisywalem wczesniej).
    Glowica planowana dosc mocno, zawory szczelne, spowob uzywania samochodu
    taki jak wczesniej.... Słowem nie wiem co sie zmienilo ze sie tak
    pierdaczy...

    sir