  • 11. Data: 2010-01-14 11:26:15
    Temat: Re: oszlalem... kolejne auto :)
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:himqig$2vm$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak się ma max zniżki i ubezpiecza w firmie Krzak Sp. z o.o. to da się
    > przeżyć :-)

    Ja mam maks znizek i za ciezarowe podchodzi pod 800 zl a za osobowe tez w
    okolicach 1000 zl. Oczywiscie wszystko w jakis benefiach itp... Fakt, ze
    osobowki minimum 3,2 l...

    Picasso

  • 12. Data: 2010-01-14 11:41:15
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    A ja mam też max zniżek i za 1,8 litra płacę ponad 300 zł, za motocykl z 60
    zł :-)

  • 13. Data: 2010-01-14 11:41:56
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    >A ja mam też max zniżek i za 1,8 litra płacę ponad 300 zł, za motocykl z 60
    >zł :-)

    Acha, samochód MTU (nie polecam, ale tanio) moto w PZU.

  • 14. Data: 2010-01-14 11:42:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pab_lo" <n...@p...pl> napisał

    > Ja mam maks znizek i za ciezarowe podchodzi pod 800 zl a za
    > osobowe tez w okolicach 1000 zl. Oczywiscie wszystko w jakis
    > benefiach itp... Fakt, ze osobowki minimum 3,2 l...

    A szukales lepszej oferty ?
    Mnie za 1.8 wychodzi 345 i to jeszcze we wrocku ...

    J.

  • 15. Data: 2010-01-14 12:15:58
    Od: zinek <u...@o...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Z tym, ze to jest auto od firmy, w ktorej od 12 lat robie komputery.
    > Znam to auto od urodzenia :)
    > Maja jeszcze 406, 2002, 2.0 automat kombi, gaz. Jak ktos zainteresowany
    > to pisac na gg 978510 lub 604448996 to ponegocjuje cene :)
    > http://moto.gratka.pl/tresc/11252174.html?ko=1260625
    85701aaceb6581cfa4c454318

    > Przebieg spory, ale oryginalny.

    a co jeszcze chcialbys upchnac ? :D LOL

  • 16. Data: 2010-01-14 12:23:25
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    > Witam
> [...]

    wow, to ja myślałem ze kupiłem tanio :)
    aż kusi żeby sobie jeszcze jedno auto dokupić :))))

  • 17. Data: 2010-01-14 13:24:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > zawsze może sobie skręcić po kupnie do ilu chcesz
    > żeby pochwalić się kolegom jakiego to masz farta
    > i zawsze trafiasz na samochód od dziadka co to tylko
    > do kościoła jeździł...

    Juz nie przesadzajmy w druga strone - 40 tysiecy rocznie to dosc duzy
    przebieg. Ja przy kupnie benzyny (zaleznie od wielkosci auta) zakladam od
    20.000-30.000 na rok. Czyli to auto zeby przebieg byl dla mnie "normalny"
    powinno miec ~200 tysiecy.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 18. Data: 2010-01-14 16:02:13
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Drogo, panie przebieg to juz baaardzo spory.
    Jasne, panie, lepszy z niemiec, garażowany od dziadka, z przebiegiem 100000
    ;-p
    p.

    PS.
    Uczciwie koleś podaje co i jak, pewnie książka serwisowa też uczciwa. Echh
    co za ludzie..

    p.

  • 19. Data: 2010-01-14 19:14:55
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Moze tylko w imieniu zainteresowanego ponegocowac cene (jak widac
    > skutecznie, z 6500 zrobilo sie 5600).

    A maja cos za 5100 ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 20. Data: 2010-01-14 19:59:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Dysiek pisze:

> [...]
    > 20.000-30.000 na rok. Czyli to auto zeby przebieg byl dla mnie "normalny"

    Chyba sobie żartujesz. 20-30k km rocznie, to ja jeżdżąc na studia
    robiłem :)do tego zakupy, czasem jakiś wyjazd...

    Jeżeli auto pracuje, to 50k km na rok to będzie mało.