-
1. Data: 2010-06-22 11:47:44
Temat: oświetlenie w opengl
Od: "fir" <p...@p...onet.pl>
klepie powolutku dla rozrywki swojego space shootera
http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01.zip
ale nie mam doświadczenia w open gl i mimo ze z wynikow pracy open gl
jestem zarąbiście zadowolony to po prawdzie wartości oświetlenia tutaj
są dosyć przypadkowe - czy ktoś mógłby mi podpowiedziec jak ew
można by pokombinowac tu z ustawieniami świateł?
ps - druga liczba od góry to liczba milisekund, czas w jakim generuje
sie ramka obrazu - gdyby ktos odpalił moglby mi powiedziec ile to jest
u niego
dzieki z góry!
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2010-06-22 20:48:17
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: Michoo <m...@v...pl>
fir pisze:
> klepie powolutku dla rozrywki swojego space shootera
>
> http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01.zip
Cudownie ohydna ;)
>
> ale nie mam doświadczenia w open gl i mimo ze z wynikow pracy open gl
> jestem zarąbiście zadowolony to po prawdzie wartości oświetlenia tutaj
> są dosyć przypadkowe - czy ktoś mógłby mi podpowiedziec jak ew
> można by pokombinowac tu z ustawieniami świateł?
http://nehe.gamedev.net/
>
> ps - druga liczba od góry to liczba milisekund, czas w jakim generuje
> sie ramka obrazu - gdyby ktos odpalił moglby mi powiedziec ile to jest
> u niego
95 - kaplica
--
Pozdrawiam
Michoo
-
3. Data: 2010-06-24 14:33:03
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: AL <a...@s...tam>
fir pisze:
> klepie powolutku dla rozrywki swojego space shootera
>
> http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01.zip
>
> ale nie mam doświadczenia w open gl i mimo ze z wynikow pracy open gl
> jestem zarąbiście zadowolony to po prawdzie wartości oświetlenia tutaj
> są dosyć przypadkowe - czy ktoś mógłby mi podpowiedziec jak ew
> można by pokombinowac tu z ustawieniami świateł?
>
> ps - druga liczba od góry to liczba milisekund, czas w jakim generuje
> sie ramka obrazu - gdyby ktos odpalił moglby mi powiedziec ile to jest
> u niego
>
> dzieki z góry!
>
pomiedzy 5 a 30
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
4. Data: 2010-06-25 06:32:46
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: Karol Y <k...@o...pl>
> pomiedzy 5 a 30
Tak samo, z tym że pod A (przypadkiem nacisnąłem) ;-P wypluło średnią 11
z hakiem.
--
Mateusz Bogusz
-
5. Data: 2010-06-25 11:28:53
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: p...@p...onet.pl
> > pomiedzy 5 a 30
>
> Tak samo, z tym że pod A (przypadkiem nacisnąłem) ;-P wypluło średnią 11
> z hakiem.
>
to nie srednia tylko chwilowa - ale dzięki za info,
przyjmuje ze przecietna to okolo 15 - sam mam tylko zintegrowanego intela
i mam ponad dwa razy wolniej
tutaj nowsza (i troszke wolniejsza) wersja z 'wybuchami' pod 8/9
http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01b.zip
pzdr fir
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2010-06-25 11:36:50
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: "fire" <p...@p...onet.pl>
> > > pomiedzy 5 a 30
> >
> > Tak samo, z tym że pod A (przypadkiem nacisnąłem) ;-P wypluło średnią 11
> > z hakiem.
> >
>
> to nie srednia tylko chwilowa - ale dzięki za info,
> przyjmuje ze przecietna to okolo 15 - sam mam tylko zintegrowanego intela
> i mam ponad dwa razy wolniej
>
> tutaj nowsza (i troszke wolniejsza) wersja z 'wybuchami' pod 8/9
>
> http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01b.zip
>
wogole dodam - o ile mowi sie ze szybkosci zegarow procka rosna (rosły)
exponencjalnie to z tych wyników wynikałoby mi ze jednak moce kompów
rosną liniowo - tego proga moge odpalic pod Win98 i 300MHz (i jakąś
tam historyczną kartą SiS650) i openGla to wspiera chyba głownie
softwarowo (?) i też działa - jest 250 ms, na moim 7 letnim kompie
ze zintegrowanym intelem ok 40 ms - u was napewno na nowszych
kompach ok 20 ms - czyli niejako bardziej podchodzi mi to pod liniowy
wzrost - zalezy zresztą jak patrzeć na liniowość
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2010-06-25 13:14:05
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: Karol Y <k...@o...pl>
> tutaj nowsza (i troszke wolniejsza) wersja z 'wybuchami' pod 8/9
>
> http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01b.zip
Ja Ci odpowiem tak. Nie wiem czy słowo "wybuchy" dobrze zrozumiałem, ale
jakaś tam kula której elementy się poruszają się pojawiła.
Jeżeli chodzi o fps. Nie wiem jak mierzysz / obliczasz, ale to co mi
pokazuje ma się nijak do tego co oglądam (moim zdaniem pełna płynność).
Z tego co się wyświetla nie ubyło mi nic. Dodam więcej, po zmianie
częstotliwości Core 2 Duo z 2,4GHz na 1,2GHz dla obu rdzeni, ilość
wyświetlanych fps wzrosło.
--
Mateusz Bogusz
-
8. Data: 2010-06-25 13:19:43
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: "fir " <p...@p...onet.pl>
> > tutaj nowsza (i troszke wolniejsza) wersja z 'wybuchami' pod 8/9
> >
> > http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_01b.zip
>
> Ja Ci odpowiem tak. Nie wiem czy słowo "wybuchy" dobrze zrozumiałem, ale
> jakaś tam kula której elementy się poruszają się pojawiła.
>
tak jest, wybuchy czt tez 'wybuhi' to poniekąd w tym kontekscie
pewna metafora ;-) chodzi mi o ten efekt (pod 8ką sie rozni lekko od
tego spod 9tki - mz całkiem fajny - ale to nie moja zasługa to open gl
tak porządnie (mz) miota
> Jeżeli chodzi o fps. Nie wiem jak mierzysz / obliczasz, ale to co mi
> pokazuje ma się nijak do tego co oglądam (moim zdaniem pełna płynność).
> Z tego co się wyświetla nie ubyło mi nic. Dodam więcej, po zmianie
> częstotliwości Core 2 Duo z 2,4GHz na 1,2GHz dla obu rdzeni, ilość
> wyświetlanych fps wzrosło.
ta druga od góry liczba na hudzie to nie fps ale liczba milisekund
- tyle trwa wygenerowanie ramki - pospołu jest to czas uzawania
i karty i procka - byz moze procka eksploatuje bardziej niz karte
- nie wiem
tak ze nie dziw sie ze wzrosło bo to czas wyswietlania ramki nie
fps'y; u mie też przy 35 ms jest dosyć płynnie; dzięki za pomiary i
info - nie powiedziałeś jednak wyraznie - jak masz chwile to
odpal 'wybuch' na czarnym kosmicznym tle i powiedz mi ile w jego czasie
jest milisekund na drugiej liczbie od góry? dzięki, ew
fir
>
> --
> Mateusz Bogusz
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2010-06-25 13:25:19
Temat: Re: oświetlenie w opengl
Od: "fir" <p...@p...onet.pl>
jakbym dorobił troche ai i jakaś dynamike ruchu moze jakies
troche lepsze modele to mz dało by sie w to pograć - to prosciutki
projekt defakto napisany w pare wieczorów (nie wliczam jednak czasę
na naukę i rozważania bo tego było znacznie więcej)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl