  • Data: 2013-01-12 12:57:49
    Temat: osobowe na ciężarowe
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jak to teraz wygląda, chcę kupić jakieś tanie auto (max kilka tysięcy
    zł), czasem (niestety rzadko) trafiają się ogłoszenia typu dwuosobowa
    octavia kombi, jakaś 406 itp.
    Jak wygląda od strony prawnej przerobienie osobowego na ciężarowe?
    O ile dobrze kojarzę jak diagnosta zobaczy że jest trwała przegroda i
    będzie 2-osobowy (w uproszczeniu) to da mi papierek vat-1.
    Czy mogę kupić zwykłą osobówkę, wyrzucić siedzenia, wstawić kratkę i
    wbić vat-1? Jeśli musi to zrobić odpowiednia firma, to czy mogę sobie
    dopisać odpowiednie PKD do swojej działalności i to zrobić? :)

    Lukasz