  • 11. Data: 2012-06-14 13:24:43
    Temat: Re: oryginał = zamiennik:-)
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-06-14 12:24, Ghost pisze:

    > Troche dziwny przyklad, bo szyby zwykle maja oznaczenia fabryki, a nie
    > marki pojazdu.

    Czasem mają i markę
    http://www.ventocar.wizja.net.pl/szyba%20prz%F3d%20t
    y%B3/obrobiona%20szyba/hyundai%2039a.jpg

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 12. Data: 2012-06-14 13:28:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-14 12:24, Ghost pisze:
    (...)

    > Troche dziwny przyklad, bo szyby zwykle maja oznaczenia fabryki, a nie
    > marki pojazdu.

    Nie wiem czy dziwny, ponieważ marka pojazdu na szybie nie jest
    czymś dziwnym.

  • 13. Data: 2012-06-14 14:19:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2012-06-14 12:24, Ghost pisze:
    > (...)

    > Nie wiem czy dziwny, ponieważ marka pojazdu na szybie nie jest
    > czymś dziwnym.

    Ja nie mam marki, w obu autach saint gobain.

  • 14. Data: 2012-06-14 15:11:55
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ja nie mam marki, w obu autach saint gobain.

    Czyli miales wymieniane szyby w aucie :P

    sz.

  • 15. Data: 2012-06-14 15:49:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli miales wymieniane szyby w aucie :P

    Tak, wszystkie, w obu autach (nobatene nowkach salonowych). Ale zle
    napisalem, oczywiscie oznaczenie marki docelowej jest, ale fabryka przede
    wszystkim. Jednoznacznie wiadomo kto szybe robil.

  • 16. Data: 2012-06-14 16:19:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Ja nie mam marki, w obu autach saint gobain.

    > Ale zle napisalem, oczywiscie oznaczenie marki docelowej jest, ale fabryka
    > przede wszystkim. Jednoznacznie wiadomo kto szybe robil.

    Zdecyduj sie :)

    sz.

  • 17. Data: 2012-06-14 16:53:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 15:11, szufla pisze:

    > Czyli miales wymieniane szyby w aucie :P

    Ford Focus rodziców od nowości miał na szybach Pilkington.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 18. Data: 2012-06-14 17:10:48
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Troche dziwny przyklad, bo szyby zwykle maja oznaczenia fabryki, a nie
    > marki pojazdu.

    Patrz, na mojej pod Piklington jest ładny napis Toyota
    Podobnie miałem na Renault czy AlfaRomeo

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2012-06-14 17:15:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-14 14:19, Ghost pisze:
    (...)

    > Ja nie mam marki, w obu autach saint gobain.

    Toyota/Mazda/Nippon safety :)

  • 20. Data: 2012-06-14 18:52:22
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Ja nie mam marki, w obu autach saint gobain.

    to włąsnie u nich takie praktyki są stosowane:-) - opisywałem ich przypadek
    i szyb dla fiata.kia,hyundai, suzuki i audi itd:-)

    --
    ---
    uciu