  • Data: 2012-06-15 23:43:27
    Temat: Re: orangetepsa i poczta e-mail.
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-15 14:58, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisał
    >
    > A to nie jest tak, że Pogaduchy w Orange działają jako frikowe dopiero po
    > wyczerpaniu środków z np. pakietu abonamentowego?

    Nie.
    Powiedziałam pani z BOK-u Orange, że to jest jakiś błąd systemowy, który
    okrada ludzi.
    Powiedziała, że zajmie się tą sprawą. Ale pewnie zapomni, bo jej zależy
    na pracy i mnie moje pieniadze (co prawda po czasie) na konto nie
    wpłyna, czyli mi ich nie oddadzą. Tak było już nie raz. Oby jeszcze
    tylko do lutego wytrwać, potem już ciężar z serca i z portfela spadnie.
    Nie zapłaczę za nimi.

    --
    animka