  • 1. Data: 2010-11-23 20:32:47
    Temat: Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    niedawno z okazji 14 urodzin Plusa otrzymałem
    informację, że mam do wykorzystania 100 min.
    Dostałem smsa o treści "wybrany pakiet urodzinowy
    100 min. został aktywowany". Zauważyłem jednak, że
    podczas rozmów pieniądze nadal mi schodzą z konta.
    Poszedłem do salonu Plusa zapytać o co chodzi i
    facet powiedział mi, że 100 min. będę miał do
    wykorzystania po wygadaniu kwoty, którą mam na
    koncie. Obecnie mam konto ze stanem zerowym i nie
    mogę dzwonić.

    Czy ktoś wie jak to włączyć?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2010-11-23 20:56:28
    Temat: Re: Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23-11-2010 21:32, Rex napisał/a:
> [...]
    > schodzą z konta. Poszedłem do salonu Plusa zapytać o co chodzi i facet
    > powiedział mi, że 100 min. będę miał do wykorzystania po wygadaniu

    Nie po wygadaniu kwoty, którą masz na koncie tylko po
    *"Pakiety minut i SMS są do wykorzystana po minutach wliczonych w
    abonament oraz wynikających z innych pakietów dodatkowych."* - w
    Simplusie nie ma możliwości prowadzenia rozmów w przypadku zerowego konta.
    Pewnie miałeś aktywny jakiś pakiet i Ci tego nowego, promocyjnego
    pakietu nie aktywowało.
    Do tego nie wiem, czy ten pakiet nie trzeba było aktywować w październiku.

    Obecnie mam konto ze stanem zerowym i nie
    > mogę dzwonić.

    No to jest normalne. Patrz wyżej.

    Chwilka z Google:

    http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2010/10/02/zna
    my-juz-prezenty-na-14-urodziny-plusa/

    http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2010/10/12/14-
    dni-czekania-na-14-urodziny-plusa/

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-11-23 21:23:23
    Od: Rex <w...@z...pl>

    > Pewnie miałeś aktywny jakiś pakiet i Ci tego
    > nowego, promocyjnego pakietu nie aktywowało.
    > Do tego nie wiem, czy ten pakiet nie trzeba było
    > aktywować w październiku.

    Opiszę chronologicznie przebieg wydarzeń :)

    Na przełomie października/listopada poszedłem do
    salonu plusa i poprosiłem o prezent. Wybrałem 100 min.
    4.11 otrzymałem smsa o treści:
    -------------------------------
    Dziękujemy za skorzystanie z akcji 14 urodzin
    Plusa, wybrany pakiet urodzinowy 100 min. został
    aktywowany.
    -------------------------------
    Więc jeśli został aktywowany to powinno to działać.

    Gdy otrzymałem tego smsa miałem jeszcze 30 zł na
    koncie. Facet w salonie powidział mi, że najpierw
    muszę tę kwotę wygadać, żeby móc wykorzystać tych
    100 min.
    No więc wygadałem, obecnie mam zero na koncie i
    nadal to nie działa. Jestem w Simplusie i mam
    włączoną taryfę Twój Profil.

    Czy coś z tego rozumiecie?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 4. Data: 2010-11-23 21:35:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23-11-2010 22:23, Rex napisał/a:

    > Na przełomie października/listopada poszedłem do salonu plusa i
    > poprosiłem o prezent. Wybrałem 100 min.
    > 4.11 otrzymałem smsa o treści:

    Moze ta wiadomość była już "przeterminowana"? Pod linkiem, który
    podałem, jest na temat długiego okresu aktywowania tej promocji a Tobie
    czas aktywacji wypadł już w listopadzie, czyli po promocji.

> [...]
    > urodzinowy 100 min. został aktywowany.
    > -------------------------------
    > Więc jeśli został aktywowany to powinno to działać.

    Został aktywowany po czasie jego obowiązywania - tak to tylko w
    Simplusie ;-)

> [...]
    > tych 100 min.
    > No więc wygadałem, obecnie mam zero na koncie i nadal to nie działa.

    Z zerem na koncie w Simplusie nigdy nie będziesz mógł rozmawiać nawet
    gdybyś miał 5000 minut w jakimkolwiek pakiecie, gość wprowadził Cię z
    tym w błąd.

    Pod jednym z podanych wcześniej linków jest link do regulaminu tej
    urodzinowej promocji - poczytaj, mi się nie chce ;-)

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2010-11-23 22:25:20
    Od: Rex <w...@z...pl>

    W dniu 2010-11-23 22:35, Czarek pisze:

> [...]
    > linkiem, który podałem, jest na temat długiego
    > okresu aktywowania tej promocji a Tobie czas
    > aktywacji wypadł już w listopadzie, czyli po

    Otrzymałem od automatu info, że "wybrany pakiet
    urodzinowy 100 min. został aktywowany". Jeśli
    wiadomość była rzeczywiście przeterminowana, to
    powinienem otrzymać odpowiedniego smsa z tą
    informacją.

    Pójdę jeszcze do salonu Plusa wyjaśnić sprawę.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 6. Data: 2010-11-24 07:31:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...pl>

> [...]
    > powinienem otrzymać odpowiedniego smsa z tą informacją.
    >
    > Pójdę jeszcze do salonu Plusa wyjaśnić sprawę.

    Chce Ci się ? To jest warte 20zł ! MZ dobrze, że na niusy o tym napisałeś i
    tyle.