  • 1. Data: 2010-07-19 22:15:22
    Temat: opony metzeler lasertec + reverka
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Powitać

    urodziło mi się kolejne zapytanie do Szanownych Precli tym razem w temacie
    gumowym.

    za jakiś czas przyjdzie pora na zmianę laczków mojej Reverce. czytam,
    patrze, wybieram, przebieram i skłaniam się coraz bardziej do zakupu
    takiego kolpmecika:
    front METZELER Lasertec 110/80-17 57H TL,
    rear METZELER Lasertec 150/70-17 69H TL.
    wybór podyktowany trochę sentymentalne, gdyż lata temu byłem najbardziej
    zadowolony z opon tej firmy a zwłaszcza z jodełki Lasera. obecny motong
    raczej spokojny, nie zapindala czysta, ba nawet 200 nie poleci :)
    zasadniczo zależy mi na żywotności i pewnym gripie na mokrym. jedno co
    mnie zastanawia to mało opinii o tych oponach na polskich forach. chociaż
    jeśli już są to raczej pozytywne. czy to tak mało popularna u nas marka?
    jeździ obecnie ktoś na takich kapciach? jakieś wrażenia?

    pozdrawiam