  • 1. Data: 2010-07-19 19:21:07
    Temat: Prośba o pomoc
    Od: " FDR" <f...@N...gazeta.pl>

    http://www.fundacja.motocykle.pl/?p=117

    ZWRACAM SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĄ O POMOC W ZAKUPIE LEKÓW

    26.03.2010 ULEGŁEM WYPADKOWI MOTOCYKLOWEMU.WYPADEK NASTĄPIŁ NIE Z
    MOJEJ WINY-SPRAWA JEST W TOKU.PRZECIWKO SPRAWCY WYPADKU -KIEROWCY TIRA
    ZOSTAŁ WYTOCZONY PROCES Z NADANIA PROKURATURY W OSTROWIE
    WIELKOPOLSKIM.NA FINAŁ ZAPEWNE BĘDĘ CZEKAŁ DŁUGO.KIEROWCA TIRA ROBI CO
    TYLKO MOZE ABY ODWLEC W CZASIE ZWYROKOWANIE GDYŻ NIEJAKO Z AUTOMATU
    KONSEKWENCJĄ BĘDZIE ZATRZYMANIE PRAWA JAZDY Z UWAGI NA MOJE OBRAŻENIA
    ORAZ POSTAWIENIE ZARZUTU Z ART.177

    W WYPADKU DOZNAŁEM ROZLEGŁYCH OBRAŻEŃ,KTÓRE TYLKO POBIEŻNIE WYMIENIĘ:
    -ZŁAMANIE IIIGO STOPNIA TYPU OTWARTEGO ,SPIRALNEGO Z LICZNYMI ODŁAMAMI
    ORAZ STANEM ZMIAŻDŻENIOWYM LEWEJ GOLENI ORAZ KOŚCI STRZAŁKOWEJ
    -ZMIAŻDŻENIE LEWEGO MIĘŚNIA ŁYDKOWEGO
    -ZERWANIE WIĄZADŁA KRZYŻOWEGO
    -WYAMPUTOWANIE ORAZ ZERWANIE WIĄZADŁA RZEPKI
    -WYŁAMANIE KŁYKCIA WIĄZADŁA RZEPKI
    -PĘKNIĘCIE PRZEZPANEWKOWE BIODRA
    -PĘKNIECIE 3 CH KRĘGÓW PIERSIOWYCH
    -ZŁAMANIE 4CH ŻEBER
    -STŁUCZENIE MOSTKA
    -ODBICIE PŁUC Z PODBIEGNIĘCIEM WODĄ
    -WYBITE BARKI,SKRĘCONY PRAWY NADGARSTEK
    -URAZ ZMIAZDŻENIOWY ,RANY CIETE I SZARPANE LEWEJ DŁONI,ZMIAŻDŻONE I
    POŁAMANE ŚRÓDRECZE ,KOŚCI PALICZKÓW ,STAWY PALICZKOWE,JEDEN PALEC
    PRAKTYCZNIE URWANY
    -WSTRZĄS MÓZGU,ZABURZENIA PAMIECI I RÓWNOWAGI
    BYŁEM DWUKROTNIE REANIMOWANY,JESTEM JUZ PO 4CH OPERACJACH.O NOGE
    WALCZYLIŚMY PRZESZŁO TYDZIEŃ&#8230;WYGLĄDAŁA JAK TRUPIE
    ŚCIERWO&#8230;NADAWAŁA SIE TYLKO DO AMPUTACJI-CHYBA TYLKO CUDEM JESZCZE
    JEST&#8230;
    Z MŁODEGO WYSPORTOWANEGO FACETA STAŁEM SIE NA TEN CZAS CHOLERNĄ
    ROŚLINĄ,JESTEM TERAZ JEDYNIE UDRĘKĄ DLA RODZINY.MAM NIESPRAWNĄ CAŁĄ
    LEWĄ POŁOWĘ CIAŁA&#8230;NOGA RĘKA,KRĘGOSŁUP.W NODZE BRAKUJE MI OK
    4CM.GOLENI -NOGA JEST ZESPOLONA NA GWOZDZIU ŚRÓDSZPIKOWYM,SĄ DODATKOWE
    KOMPLIKACJE W POSTACI BRAKU ZROSTÓW,3,5MCA OD WYPADKU I POSKŁADANIA
    NOGI.W DŁONI BRAKUJE RÓWNIEŻ KOSCI STAWY SA SZTYWNE I POJAWIAJĄ SIE
    JUŻ PRZYKURCZE.CZAS NIBY LECZY RANY&#8230;W MOIM PRZYPADKU DZIAŁA JEDYNIE
    NA NIEKORZYŚĆ.FUNDUSZ ZDROWIA ZAPROPONOWAŁ MI OPERACJE REKONSTRUKCJI
    DŁONI&#8230;.ZA 4LATA I 8MIESIĘCY-WTEDY TO BĘDĘ MIAŁ TAKIE PRZYKURCZE ŻE
    TYLKO DZIECI W PRZEDSZKOLU BEDĘ MÓGŁ SZPONEM STRASZYC.JESTEM JEDYNYM
    ŻYWICIELEM RODZINY MAMY DORASTAJĄCEGO SYNKA.FINANSOWO JESTEŚMY W
    TRAGICZNEJ SYTUACJI-NIE MAM PIENIĘDZY NA DALSZE OPERACJE,PRZYJMUJĘ
    HORMON WZROSTU KTÓREGO JEDNA FIOLKA KOSZTUJE 1500-JEST TO ILOŚĆ
    WYSTARCZAJĄCA NA OK.2,5TYGODNIA..MUSZĘ KONTYNUOWAĆ LECZENIE PRZEZ
    3-4MCY.MOŻE DZIĘKI TEMU RUSZY WZROST OKOSTNEJ I BĘDĘ MÓGŁ PRZYSTĄPIC
    DO WSZCZEPIENIA MATERIAŁU Z BANKU KOŚCI ORAZ ZASTOSOWAĆ CZYNNIK
    WZROSTU WYSEPAROWANY Z MOJEJ KRWI.SIADAM JUŻ PSYCHICZNIE

    PRZED WYPADKIEM 12LAT ĆWICZYŁEM ZAPASY,3,5ROKU JUDO,UPRAWIAŁEM
    WSPINACZKE,MOTOCROSS ORAZ BYŁEM ZAPALONYM ROWERZYSTĄ-Z ŻONĄ ROBILIŚMY
    MARATONY PO GÓRACH,BRAŁEM UDZIAŁ W LICZNYCH ZAWODACH. NA MOTOCYKLU
    ZJECHAŁEM PRAKTYCZNIE CAŁĄ EUROPĘ
    DODATKOWO CHORUJE NA CUKRZYCE KTÓRA WTEDY JEST W ZGODZIE Z CHORYM I
    NIE POWODUJE PROBLEMÓW KIEDY JEST RUCH,SPORT.MAM ŚWIADOMOŚĆ IZ
    WRESZCIE DOSTANĘ PIENIĄDZE W RAMACH ODSZKODOWANIA,ŻE BYĆ MOZE BĘDZIE
    TO WYSTARCZAJĄCA KWOTA NA REHABILITACJE ETC.JEST JEDNO ALE-WTEDY
    BĘDZIE JUZ DLA MNIE ZA PÓŻNO.MUSZĘ RATOWAĆ TO CO JEST JESZCZE TERAZ DO
    URATOWANIA-PO TRZECH MIESIĄCACH ŻYCIA JAKO PIERDOLONY KALEKA,CHOLERNA
    ROŚLINA MAM DOSYC-NIE WYOBRAŻAM SOBIE ŻYCIA TOCZĄCEGO SIĘ W RYTMIE
    SPACERÓW O KULACH ,WÓZKU,ZASTRZYKÓW I TELEWIZORA
    POMÓŻCIE MI PROSZĘ ZDOBYĆ CHOCIAŻ CZĘŚĆ TEGO CO UTRACIŁEM,CHCĘ
    WIEDZIEĆ-BYĆ PEWNYM ŻE ŻYCIE BĘDZIE JESZCZE MIAŁO TAKI CUDOWNY SMAK
    JAK KIEDYŚ

    Więcej:
    http://www.fundacja.motocykle.pl/?p=117

    FDR

  • 2. Data: 2010-07-20 18:12:38
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-19 21:21, FDR pisze:
> [...]
    > POMÓŻCIE MI PROSZĘ ZDOBYĆ CHOCIAŻ CZĘŚĆ TEGO CO UTRACIŁEM,CHCĘ
    > WIEDZIEĆ-BYĆ PEWNYM ŻE ŻYCIE BĘDZIE JESZCZE MIAŁO TAKI CUDOWNY SMAK

    Kurwa czyżby to ściema? Złe rzeczy o tej fundacji w necie piszą:
    http://www.motovoyager.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t
    =94
    Zna ich ktoś?

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 95 sprzedam

  • 3. Data: 2010-07-20 18:59:12
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 20 Lip, 20:12, marusc <c...@g...pl> wrote:

    [cut]
    /technicznie/ Musiales to wszystko cytowac? Opis przykry ale wystarczy
    przeczytac raz.

    > Kurwa czyżby to ściema? Złe rzeczy  o tej fundacji w necie
    piszą:http://www.motovoyager.pl/forum/viewtopic.php?
    f=11&t=94
    > Zna ich ktoś?
    Ja znam sprzed wielu lat i to w charakterze komercyjnym - niestety
    wspominam tak sobie.

    Do myslenia daje cytat z ich strony "OBECNIE FUNDACJA NIE JEST
    UPRAWNIONA DO OTRZYMYWANIA 1% Z PIT".
    Powstaje pytanie: dlaczego "obecnie"? Czy wczesniej byli uprawnieni?
    Dlaczego nie sa teraz uprawnieni?

    Ale zostawmy FDR.

    Jesli ktos zna/ma kontakt to wspomnianego motocyklisty ja chetnie
    pomoge - ale bezposrednio lub przez fundacje, co do ktorej nie mam
    zadnych watpliwosci - tak jak ma to miejsce rok do roku w przypadku
    Dominiki. Nie chce mi sie zastanawiac czy ktos mnie wydymal i czy moje
    pieniadze przeznaczone na realna pomoc poszly na konto kogos, kto ich
    dostac nie powinien.

    Wszelkie glosy zainteresowanych stron sa z mojej strony mile widziane.
    Nie oceniam i nie neguje. Po prostu chce wiedziec.

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2010-07-20 19:38:04
    Od: Arni <a...@n...spam>

    doktorski pisze:
> [...]
    f=11&t=94
    > Ja znam sprzed wielu lat i to w charakterze komercyjnym - niestety

    u mnie w koncu zarobili bana za notoryczne spamowanie, poza komercją i
    sciemą nie widziałem niczego dobrego co by zrobili. A wpychanie komercji
    przez poprzednie twory panów K (K+K) to były tu jeszcze za dinozaurów.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2010-07-22 06:34:57
    Od: Łukasz Waleriańczyk <b...@g...com>

    On 20 Lip, 20:59, doktorski <d...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Wszelkie glosy zainteresowanych stron sa z mojej strony mile widziane.
    > Nie oceniam i nie neguje. Po prostu chce wiedziec.

    Witaj .dziekuję za Twoją deklaracje,będę wdzieczny za każdą
    pomoc...nawet przysłowiowe 10 zł,ziarko do ziarka.....funkcjonuję pod
    adresem b...@g...com łukasz waleriańczyk jeśli masz
    watpliwości co do okoliczności sprawy to zapytaj proszę-prześlę
    wszelkie papiery -opinie biegłego,informację dla mnie jako
    poszkodowanego o skierowaniu aktu oskarżenia przeciwko
    sprawcy,dokumentację medyczną etc.meritum tej sprawy często jest
    rozmyte na różnych forach przez wojnę polsko -polske wszystkich ze
    wszystkimi o nic samochodziarze jadą na motocyklistów motocykliści na
    samochodziarzy a tirowcy zdarza się że po wszystkich.padają różne
    kwestie-internetowi znawcy wymyślają farmazony o mojej kosmicznej
    predkości ...wydaje mi sie jednak ze prokuratura działająca na
    podstawie opini biegłych i dowodów jednak wie lepiej-nie mam nic do
    ukrycia,sobie do zarzucenia w tej -prawnej kwesti tym bardziej .stąd
    moja deklaracja o dostępnosci dokumentacji.mam konto w eurobanku 48
    14700002 2469 2143 9000 0002 dziekuje łukasz