  • 41. Data: 2016-04-23 09:40:18
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Witak <d...@g...com>

    > Nie mam telewizora, nie mam radia.

    kłamiesz

    nie jestem ZA w takiej formie ale bez przesady

  • 42. Data: 2016-04-23 09:43:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.04.2016 o 23:30, AL pisze:

    > a jak moja mama ma garaż z oddzielnym licznikiem, ogródek działkowy - to
    > również od tych luksusów ma płacić?

    Oczywiście.

    > To ma być dobra zmiana?

    Narodowi widać się podoba....

  • 43. Data: 2016-04-23 09:44:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.04.2016 o 08:34, J.F. pisze:

    > W tych mieszkaniach ktos pewne mieszka i TV oglada.
    >
    > Ale jak np mam osobny garaz i licznik w nim ?

    W garażu pewnie masz samochód, a w nim radio.
    Więc zapłacisz dwa razy.
    Było myśleć przed wyborami.

  • 44. Data: 2016-04-23 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > a jak moja mama ma garaż z oddzielnym licznikiem, ogródek działkowy - to
    > również od tych luksusów ma płacić?

    Ponoc maja zrobić poprawke, ze tego nie dotyczy.

    > To ma być dobra zmiana?

    Mysle ze cavallino ironizował...

    > Chyba k..piiii..a ich popierdoliło.
    > Pierdolony PiS - chyba większych idiotów ciężko spotkać (nawet w sejmie).
    > Może by tak zrobili po prostu raz w roku - od podatku na gospodarstwo
    > domowe? A tak zrobili koszty ludziom i zakładom energetycznym
    > przerzucając na nich wszystkie opłaty. Mózgojeby - ale co się dziwić -
    > to PiS :(

    Zakładom energetycznym to oni akurat za to zapłacą.
    Ale wiesz - dotychczas tez nie było za darmo, bo poczta przeciez nie
    sciagała abo charytatywnie...

    Ogólnie imo lepszy jest ten zaproponowany system ze pąłci kazdy niz system
    ze sciaga poczta, ze jest mnostwo wyłączen etc. Oczywiście lepszy byłby
    taki, gdzie nie multiplikuje sie podatków, tylko sciaga sie jeden i z niego
    rzadzi. Ale skoro sie 20 mld rocznie wydało lekką raczką to teraz trzeba
    dłubać.

    Problem jest troche inny - po co media narodowe, skoro ogladalnosc TVP1 i
    TVP2 leci na łeb na szyje? Ja nie pamietam kiedy ostatni raz ogladałem to
    cos...

  • 45. Data: 2016-04-23 14:08:52
    Temat: Re: "dobra zmiana".
    Od: "Oligat" <k...@r...ju>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > domowe? A tak zrobili koszty ludziom i zakładom energetycznym
    > przeżucając na nich wszystkie opłaty. Mózgojeby - ale co się dziwić - to

    To jest "dobra zmiana" w wykonaniu PiSlamistów.
    U PiSlamistów, wszystko co robią to nazywają dobrą zmianą.

  • 46. Data: 2016-04-23 21:54:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest od dluzszego czasu deflacja to jak napisales duzej inflaxji bac sie nie musisz.
    Co robily i robia banki z kasa pytasz. Zlotowka wymienialna to zasilaja zlotowkami
    zagraniczne centrale. Tak jak marzeniem Polaka patrioty jest zostanie Amerykaninem
    tak marzeniem kazdego wlasciciela banku jest zgromadzenie takiej ilosci kasy zeby nie
    musiec prowadzic lokat. Wtedy caly zysk bierze dla siebie. Nie slyszalem o tym zeby
    nowy rzad chcial wprowadzic kolejny podatek ktory uderzy w Polakow. W projekcie
    podatku od sklepow stawka jest smiesznie niska. Piecset na dziecko jest wedlug mnie
    bardzo dobrym rozwiazaniem. Tak dobrym ze zlodziejskie pelo mjalo swoj projekt.
    Przynajmniej tak publikatory twierdzily. Jak na razie prad jest, pociagi i tramwaje
    jezdza. Masowego wysypu zbieraczy puszek i zelaza roznego nie odnotowalem. Tylko nie
    pisz ze cos bedzie za dwa lata. Obydwaj nie wiemy co bedzie jutro o ile jutro bedzie.
    Dzisiaj do 21:55 bylo dobrze.

  • 47. Data: 2016-04-23 23:08:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-23 o 09:44, Cavallino pisze:

    > W garażu pewnie masz samochód, a w nim radio.
    > Więc zapłacisz dwa razy.
    > Było myśleć przed wyborami.
    Dokładnie, teraz jest wielki płacz a na wybory to się
    mało komu chciało ruszyć dupę, PIS wygrał tylko dlatego
    że ma żelazny i zdyscyplinowany elektorat który chodzi na wybory.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 48. Data: 2016-04-23 23:10:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** SW3 pisze tak:

    > Nie rozumiem tylko dlaczego to ograniczenie do mających podłączony
    > prąd. Przecież inni też mogą nie oglądać TVP.

    hue hue dobre :)

    Solidarny podatek żeby mogli ogłupiać tych jeszcze oglądających.
    Ten powiedział tak a ten powiedział siak.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 49. Data: 2016-04-24 00:54:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-04-23 23:08, janusz_k wrote:

    > Dokładnie, teraz jest wielki płacz a na wybory to się
    > mało komu chciało ruszyć dupę, PIS wygrał tylko dlatego
    > że ma żelazny i zdyscyplinowany elektorat który chodzi na wybory.

    ja byłem na wyborach i nigdy nie głosowałem na PiS ani nikt mnie nie
    zmusi/przekona do głosowania na PiS - czy to znaczy, że mam prawo narzekać?
    ;)

  • 50. Data: 2016-04-24 08:40:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-23 o 08:34, J.F. pisze:

    > Ale jak np mam osobny garaz i licznik w nim ?

    Tak ględzicie i ględzicie...
    W obrębie mieszkania ma być jedna opłata.
    Emeryci mają mieć zwolnienie. Opłata prawdopodobnie będzie 12 zł
    Czy to są ogromne koszty dla posiadacza dwóch mieszkań?
    Litości.
    Ten podatek nie jest idealny jak to podatek i wielu nie będzie pasował.
    z przyczyn politycznych czy innych.
    Generalnie im mniej podatków i prostsze (mniej zwolnień) tym lepiej.

    Zlikwidować tv publiczną? DOBRA. Ale jak za 8 lat (:-) )zaczniecie
    jęczeć że całość mediów przejęta przez korporacje i jedynie słuszną
    linię bankierów to nie lamentujcie tylko jedzcie tą żabę.