    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opłata audiowizualna
    Date: Sat, 23 Apr 2016 12:00:27 +0000 (UTC)

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > a jak moja mama ma garaż z oddzielnym licznikiem, ogródek działkowy - to
    > również od tych luksusów ma płacić?

    Ponoc maja zrobić poprawke, ze tego nie dotyczy.

    > To ma być dobra zmiana?

    Mysle ze cavallino ironizował...

    > Chyba k..piiii..a ich popierdoliło.
    > Pierdolony PiS - chyba większych idiotów ciężko spotkać (nawet w sejmie).
    > Może by tak zrobili po prostu raz w roku - od podatku na gospodarstwo
    > domowe? A tak zrobili koszty ludziom i zakładom energetycznym
    > przerzucając na nich wszystkie opłaty. Mózgojeby - ale co się dziwić -
    > to PiS :(

    Zakładom energetycznym to oni akurat za to zapłacą.
    Ale wiesz - dotychczas tez nie było za darmo, bo poczta przeciez nie
    sciagała abo charytatywnie...

    Ogólnie imo lepszy jest ten zaproponowany system ze pąłci kazdy niz system
    ze sciaga poczta, ze jest mnostwo wyłączen etc. Oczywiście lepszy byłby
    taki, gdzie nie multiplikuje sie podatków, tylko sciaga sie jeden i z niego
    rzadzi. Ale skoro sie 20 mld rocznie wydało lekką raczką to teraz trzeba
    dłubać.

    Problem jest troche inny - po co media narodowe, skoro ogladalnosc TVP1 i
    TVP2 leci na łeb na szyje? Ja nie pamietam kiedy ostatni raz ogladałem to
    cos...