  • 113. Data: 2016-04-24 22:00:10
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Ja wiem o co mu chodzi.
    > Jest taki drobny efekt, że jak film leci w telewizji to trochę fajniej
    > się go ogląda. Na mnie ten efekt też działa i na większość moich
    > znajomych. Mimo to zrezygnowałem jednak z telewizji na korzyść innych
    > form odbioru.

    Wiem ze tak jest.
    Ale to nie zmienia faktu, iz uwazam ze to jest dziwne, zwłaszcza jak ci
    film co 20 minut przerywaja bloczkiem reklam...

  • 111. Data: 2016-04-24 22:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

    > Ależ proszę.

    > A horda to co niby jest? Pierwsze z brzegu:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Horda

    Czyli miałes na mysli grupy po 4-5 osób? No chyba ze tak...
    Odebrałem to okreslenie w Twoim poscie duzo bardziej pejoratywnie.

    > Więc nie rozumiem w czym problem. Ja nic o ilościach nie pisałem, ale
    > fakt aktem zaraz by pościągali rodziny i liczba zrobiła by się x10.
    > Nie wspominając o tym, że się mnożą na potęgę.

    Do nas? ROTFL...

  • 112. Data: 2016-04-24 22:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jakis nieglupi facet na taki argument odpowiedzial ze nie wszyscy
    > muzulmanie sa terrorystami. Ale wszyscy terrorysci byli muzulmanami.

    Powaznie?
    Breivik? Terrorysci z IRA, to co sie działo w Hiszpani i w wielu innych
    miejscach to wszystko byli muzułmanie?
    Hmm...

> [...]
    > terrorysci. Ale ze sa to wdzystkie szczeble swiata przestepczego. I ze
    > bez zamachow tak dadza popalic Europejczykom ktorzy ich przygarna ze
    > chyba zamachy byly by lepsze. Za dwa lata za piec lat jak sie
    > zaaklimatyzuja zaczna rzadzic po swojemu. Najpierw musza zbudowac
    > struktury organizacji przestepczych dopasowane do realiow zycia w
    > Europie. Jaki z tego wszystkiego wniosek. Nie wpuszczac nikogo.
    > Zaminowac granice jak ta pomiedzy Koreami. Dla bandytow w Europie jest
    > raj. Nie ma kary smierci i w wiezieniach minimum trzy posilki dziennie

    To ze czesc imigranów nie chce pracować i patrzy co im panstwo da jest
    problem tamtych krajów a nie Polski.
    Wyobrazasz sobie, ze ktos przyjezdza do nas i wygodnie zyje sobie z
    socjalu? ROTFL...

  • 116. Data: 2016-04-24 22:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Odpowiedz na poważne pytanie. Gdyby rządziło PO i lało dalej tylko swoją
    > propagandę również w tv publicznej nadal domagałbyś się jej
    > zlikwidowania, zaorania, wystrzelania czy tylko jak to w modzie obecnie
    > wyjesz z bólu że nie Twoi przy korycie?

    Skoro nie widzisz róznicy...
    PO rzadziło od 2007 roku.
    Kiedy nastapiły pierwsze zmiany w TV?
    Z tego co wiem, naczelnym dowodem na to, ze TV była upartyjniona pod PO
    jest zwolnienie pani Lichockiej. Jednak po tym co obecnie pokazuje mam
    wrazenie, ze powód mogłby być zupełnie inny...

    Ale pewnie coś w tym jest - jak sie da to pewnie obsadza sie swoimi.
    I chociaz wiadomo ogólnie, ze Tusk nie chciał zawłaszczac mediów, to jednak
    sa inni partyjni...

    Pytanie jednak, czy rozwiazaniem tego problemu jest odpartyjnienie czy
    upartyjnienie do kwadratu?

  • 114. Data: 2016-04-24 22:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > W socjalistycznym państwie tylko to nam pozostało :-)

    > Mam ale czasem to za mało. Jak w pracy słucham radia to nie będę co
    > chwila przewijał tylko pracował.
    > Chciałbym zapłacić za program bez reklam a nie mogę. Myślisz że to
    > przypadek że wolny rynek nie potrafi odpowiedzieć na moje
    > zapotrzebowanie? Są programy odpowiadające mi tematyką i ramówką ale
    > przez reklamy "idę się wyrzygać" i zmieniam kanał na jakiś gorszy.
    > Badania wykazały że w wyniku bloku reklamowego oglądalność spada od
    > 40-50%. Ta nawała reklamowa leci w próżnię. O jej skuteczności można
> [...]
    To nagrywaj. I ogladaj potem.
    Zamiast radia słuchaj jakiegos internetowego, bez reklam :)

    > Może być jedno wytłumaczenie takiego burdelu:
    > Reklamy są po to żeby robić koszty, przelewać kasę, unikać podatków.
    >
    > A to już zaczyna być grubo i pachnie spotkaniem z Urzędem Skarbowym
    > :-)

    Nie, reklamy sa po to zeby zarobic na funkcjonowanie radia.
    Mowisz, ze blok reklam sprawia, ze ogladalnosc spada o 50%? No to 50%
    zostaje. A te drugie 50% przełącza sie na inny kanał i tam tez sa
    reklamy...

  • 115. Data: 2016-04-24 22:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Usłyszałeś coś o projekcie w platformerskich mediach i ciągniesz tego
    > flejma nie znając szczegółów.
    > Powodzenia :-)

    Alez Cavallino ma racje - projekt mówi o liczniku bez wyłączen. Nie
    pomyslało się twórcom.

    Teraz juz mówią o wyłączeniach ze ma być tylko za licznik w pomieszczeniu
    mieszkalnym. Ale na razie w projekcie tego nie ma.

  • 117. Data: 2016-04-24 22:31:08
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 22:00, Budzik pisze:

    > Do nas? ROTFL...

    To nie słyszałeś o nowych pomysłach KE? Chcą żeby zasiłki dla
    "imigrantów" we wszystkich krajach były jednakowe. To myślisz że po co
    takie pomysły? Żeby stąd nie uciekali i chcieli przyjeżdżać. Tylko
    nikomu u nas nie będzie się uśmiechało pracować za np. 1500 PLN podczas
    gdy "imigrant" brał by z 1000 Euro na głowę za nic. Na razie sprawa
    przycichła, nie wiem co tam ustalili. Ale się nie zdziwię jak za chwilę
    wyskoczą z równie dobrym pomysłem. Chcą się nimi koniecznie "podzielić".

  • 118. Data: 2016-04-24 22:54:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Pierdolisz. Niedawno puszczali wszystkie bondy. Jak ktos lubi sport to
    > czesto jakies mecze pokazuja. Bajki dla dzieci sa spoko. Teatr
    > Telewizji reaktywowali.
    > ---
    > No dokładnie. Całkiem fajna telewizja tylko czemu obowiązkowo płatna.
    > Jeśli ja nie mam telewizora albo na wakacje wyjeżdżam albo po prostu
    > nie chce mi się oglądać przez miesiąc to z jakiej parafii mam wnosić
    > opłatę ?!

    Bo tak naprawde nie płacisz za telewizje - płacisz tylko kolejny podatek.
    ---
    Tak to powinno być, jednak jest opłata.

  • 119. Data: 2016-04-24 22:57:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > No dokładnie. Całkiem fajna telewizja tylko czemu obowiązkowo płatna.
    > Jeśli ja nie mam telewizora albo na wakacje wyjeżdżam albo po prostu nie
    > chce mi się oglądać przez miesiąc to z jakiej parafii mam wnosić opłatę ?!

    PODATEK
    Doucz się bo bredzisz od kilkudziesięciu postów.
    ---
    Skup się:

    "Podatek - obowiązkowe świadczenie pieniężne pobierane przez związek
    publicznoprawny (państwo, jednostka samorządu terytorialnego) bez
    konkretnego, bezpośredniego świadczenia wzajemnego. "

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Podatek

  • 120. Data: 2016-04-24 23:02:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Pomijam juz to, ze ogladajac cos nagrane nie mam problemu reklam bo je
    przewijam, ale w sumie ogladajac mam to samo bo korzystam z dobrodziejstwa
    TIME SHIFT.
    ---
    Do przodu też Ci tajmsziftuje? :-)