eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyopinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2010-07-11 10:01:30
    Temat: opinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    prosze użytkowników tych aut o opinie na ich temat. Interesuje mnie DPF i
    jego awaryjnośc, ceny części do bieżacej ekspoatacji i kazda informacja
    dająca jakis pogląd na oba auta.

    Ma to byc moj pierwszy diesel , jedzę sporadycznie po mieście a cześciej
    robie trasy po 200 km. Przerażaja mnie kłopoty wlascicieli z filtrami dpf ale
    w strone diesla ciągnie ekonomia i rzadsze machanie drązkiem zmiany biegów.
    Jadąc nie wariuje z predkością jednak chciałbym aby kiedy juz dojdzie do
    wyprzedzania to moje auto nie robiło tego ślamazarnie. Do tej pory jezdzilem
    mazdą w benzynie i pod wzgledem awaryjnosci jest to samochód doskonały
    dlatego mazda jest moim faworytem - mimo ze model z ww. silnikiem jest nowy i
    slono trzeba za niego płacic.

    dziekuje za pomoc
    rt

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2010-07-12 10:34:24
    Temat: Re: opinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    ponowie pytanie
    i rozwinę

    które diesle z tych do max 4 letnich nie mają problemów z DFP? Czy problem z
    DPF na gwaracji auta wiąże sie z wymiana gwarancyjna czy wlasciciel jest
    obciążany kosztami - a koszty w przypadku mazdy i nietylko są ogromne ?



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2010-07-12 11:50:15
    Temat: Re: opinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    rt napisać:

    > prosze użytkowników tych aut o opinie na ich temat. Interesuje mnie
    > DPF i jego awaryjnośc, ceny części do bieżacej ekspoatacji i kazda
    > informacja dająca jakis pogląd na oba auta.

    Nie jestem użytkownikiem M6 GH 2,2 -- śmigam M6 GG 2.0 z DPF.
    Natomiast to co najistotniejsze - DPF - jest taki sam.
    Przeleciałem autem od nowości 50 tkm, z filtrem zero problemów.
    Większość problemów z filtrem zdarza się użytkownikom posiadającym
    auta z drugiej, albo z trzeciej ręki -- zwłaszcza takim, co kupują
    4-5 letnie auto z silnikiem diesla o przelocie 160 tkm. Ja jeżdżę
    _bardzo_ mało, a klepię 25 tkm rocznie.

    > Ma to byc moj pierwszy diesel , jedzę sporadycznie
    > po mieście a cześciej robie trasy po 200 km.

    Tutaj wiążące jest przeznaczenie -- dla Ciebie Diesel
    to już odbry wybór. Nie powinno być kłopotów z DPFem.
    Chyba, że będziesz mieć wyjątkowego niefarta, i trafisz
    na jakiś fabrycznie zbublony model. Wtedy trzeba mocno
    gonić ASO, aby szukało przyczyn -- a nie tylko przepalało
    serwisowo filtr.

    > Przerażaja mnie kłopoty wlascicieli z filtrami dpf

    Przerażają, ale popatrz na to z logicznego punktu widzenia.
    Większość sama się o te kłopoty prosi. Kupują używane niewiadomo
    jak samochody, jeżdżą 5-10 km dziennie do pracy, w korkach...
    nie trzymają się wytycznych producenta, etc.

    > ale w strone diesla ciągnie ekonomia

    Jaka ekonomia? Chyba przy dystrybutorze...
    Zakup diesla zwraca się po około 100 tkm.

    > i rzadsze machanie drązkiem zmiany biegów.

    To też wsadź między bajki. Macha się tak samo,
    albo i bardziej - zwłaszcza w mieście.
    Mniej jedynie przy wyprzedzaniu.

    > Do tej pory jezdzilem mazdą w benzynie i pod wzgledem awaryjnosci
    > jest to samochód doskonały dlatego mazda jest moim faworytem
    > - mimo ze model z ww. silnikiem jest nowy i slono trzeba
    > za niego płacic.

    Ile przejeżdżałeś rocznie km?

    Inna sprawa, jeśli miałbym wybierać pomiędzy nowym Accordem
    a M6 GH, to wybrałbym Accorda - jest przyjemniejszy w środku.
    Nowy "design" Mazdy mnie osobiście nie odpowiada.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl
    xCarLink *MP3* Player


  • 4. Data: 2010-07-12 11:52:46
    Temat: Re: opinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    rt napisać:

    > które diesle z tych do max 4 letnich nie mają problemów z DFP?

    Dziwne pytanie... te które są odpowiednio traktowane.

    > Czy problem z DPF na gwaracji auta wiąże sie z wymiana
    > gwarancyjna czy wlasciciel jest obciążany kosztami

    Czemu niby ma być obciążony? O ile nie zalejesz
    sobie syfu do baku, albo oleju do miski, to w ramach
    gwarancji odpowiada producent.

    > - a koszty w przypadku mazdy i nietylko są ogromne ?

    Są spore.

    Więcej możesz poczytać naturalnie na http://mazdaspeed.pl

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl
    xCarLink *MP3* Player


  • 5. Data: 2010-07-12 12:19:10
    Temat: Re: opinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-12 10:34, rt pisze:
    > ponowie pytanie
    > i rozwinę
    >
    > które diesle z tych do max 4 letnich nie mają problemów z DFP? Czy problem z
    > DPF na gwaracji auta wiąże sie z wymiana gwarancyjna czy wlasciciel jest
    > obciążany kosztami - a koszty w przypadku mazdy i nietylko są ogromne ?
    >
    >
    >
    Accordy 2.2 diesel VII gen sprzedawane w Polsce nie miały DPF, VIII gen
    już je ma.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: