  • 1. Data: 2010-07-10 20:12:59
    Temat: A4 wrzucam biegi- nie rusza
    Od: bartek <b...@g...pl>

    Witam,
    pacjent to 14 1995 1.8 ręczna skrzynia biegów. Auto od 11 lat w rodzinie.
    Przebieg 240 tyś km.

    Tydzień temu wymieniane były wachacze, końcówka drążka i przegub, w piątek
    ustawiana zbieżność.

    Dzisiaj żona cofnęła z parkingu, wrzuciła 1 i nie ruszyła. Biegi wchodzą,
    pedał sprzęgła jak zwykle- wszystko jak zwykle, oprócz tego że auto nie
    rusza :(

    Czy padło coś innego czy jakiś mechanik coś spieprzył?
    Przy ruszaniu lewarkiem odłosy ze skrzyni jak zwykle- słychać że biegi
    wchodzą.

    Czy muszę się szykować na większe wydatki ?
    Czy można bezpiecznie zholować bez uszczerbku dla sprzęgła/skrzyni

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2010-07-10 20:14:43
    Temat: Re: A4 wrzucam biegi- nie rusza
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    >Przebieg 240 tyś km.

    sprzengło zeskoczyło ze ślimaka

    jk

  • 3. Data: 2010-07-10 20:15:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-10 20:12, bartek pisze:
> [...]
    >
    > Czy muszę się szykować na większe wydatki ?
    > Czy można bezpiecznie zholować bez uszczerbku dla sprzęgła/skrzyni

    Po przegubie pewnie ;)

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-07-10 21:51:41
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-10 20:12, bartek wrote:
> [...]
    >
    > Czy muszę się szykować na większe wydatki ?
    > Czy można bezpiecznie zholować bez uszczerbku dla sprzęgła/skrzyni

    przegub? :)

  • 5. Data: 2010-07-11 09:04:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sprzengło zeskoczyło ze ślimaka

    o czym Ty mówisz?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 6. Data: 2010-07-11 09:06:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tydzień temu wymieniane były wachacze, końcówka drążka i przegub, w piątek
    > ustawiana zbieżność.

    obstawiam, ze założone zostały wahacze od innego modelu i "skróciła" sie
    półośka po czym wypadła z jednego z przegubów, ew. po prostu przegub szlag
    trafił z jakiegoś dziwnego powodu

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 7. Data: 2010-07-13 08:19:41
    Od: Bartek <s...@i...gazeta.pl>

    Dnia 11-07-2010 o 09:06:34 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał(a):

    > obstawiam, ze założone zostały wahacze od innego modelu i "skróciła" sie
    > półośka po czym wypadła z jednego z przegubów, ew. po prostu przegub
    > szlag trafił z jakiegoś dziwnego powodu

    BINGO!!
    wypadła blokada- tekst mechanika
    Czy są w Polsce na południowym zachodzie mechanicy, którzy jak naprawiają
    samochód, to przy okazji go nie psują?
    W ramach gratisu wymienił mi wężyki hamulcowe- tylko po takiej wpadce, nie
    wiem kiedy hamulce mogą przestać działać :P